משרד רישוי (צילום: ניר שמול)
משרד רישוי (צילום: ניר שמול)

קיצור תורים: לא יודפסו עוד רישיונות במשרד הרישוי

החל מ-1 בפברואר, מי שרישיונו אבד או נגנב יוכל לקבל רישיון חדש רק במשרדי הדואר, ברישיומט, באינטרנט או דרך מענה טלפוני. המטרה: לקצר את התורים במשרדי הרישוי

פורסם בתאריך: 8.1.18 15:53

נמשכים המאמצים לקיצור התורים בסניפי משרדי הרישוי ברחבי הארץ, לרבות בחיפה. משרד התחבורה מסר היום (שני) כי החל מ-1 בפברואר 2018 לא ניתן יהיה להדפיס רישיונות נהיגה ורכב בסניפי משרד הרישוי, וזאת במטרה לייעל את עבודת משרד הרישוי ולקצר את התורים עבור מי שנדרש לבצע פעולות המחייבות את ההגעה לסניפים.

הנזקקים לשירותי הדפסת רישיונות נהיגה ורכב – נהגים שתוקף רישיונם פג ולא קיבלו את הרישיון לכתובתם או נהגים שרישיונם אבד או נגנב ומבקשים להדפיס רישיון חדש – יוכלו לקבל את השירות רק באמצעות הדואר, הרישיומט, האינטרנט והטלפון. ערוצים מהירים אלה כוללים 700 סניפי דואר ישראל הפרוסים בכל רחבי הארץ, 100 עמדות רישיומט המוצבות ברשת סופר פארם ובמרכזי הקניות, אתר האינטרנט של משרד התחבורה והמוקד הטלפוני או המענה האוטומטי הפועל 24 שעות ביממה.

 

 

עם זאת, משרדי הרישוי ימשיכו להדפיס רישיונות נהיגה ורכב במקרים שבהם לא ניתן להנפיק את הרישיון בערוצים המהירים, למשל במקרים של עדכון פרטים אישיים או שינויים טכניים ברכב.

דובר משרד התחבורה אבנר עובדיה: "משרדי הרישוי אינם מאפשרים כיום תשלום עבור רישיונות נהיגה ורכב אלא להדפיסם בלבד. לעומת זאת, בערוצים השונים שהמשרד מעמיד לרשות הנהגים ניתן לשלם עבור הרישיונות ולהדפיסם במקום אחד, בקלות ובנוחות, ולחסוך זמן יקר. רשימת סניפי הדואר שבהם ניתן להנפיק את הרישיונות מפורסמת באתר האינטרנט של דואר ישראל. את רשימת עמדות הרישיומט ניתן למצוא באתר האינטרנט של משרד התחבורה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר