משה מזרחי ויוליה שטראים (צילום: ההסתדרות במרחב חיפה)
משה מזרחי ויוליה שטראים (צילום: ההסתדרות במרחב חיפה)

עובדי הרשות למלחמה בסמים ייקלטו ברשות לקליטת עלייה

אחרי שעובדי הרשות למלחמה בסמים ובאלכוהול פוטרו ממתנ"ס נוה יוסף הם נקלטו ברשות שבראשה עומדת יוליה שטראים: "הנושא חשוב מאוד. לא הגיוני לסגור את התוכנית עכשיו"

פורסם בתאריך: 10.1.18 13:35

עובדי הרשות למלחמה בסמים ואלכוהול שפוטרו ממתנ"ס נוה יוסף ייקלטו ברשות לקליטת עלייה – כך סוכם בפגישה בין יו"ר מרחב חיפה בהסתדרות משה מזרחי ויו"ר דירקטוריון הרשות לקליטת עלייה יוליה שטראים.

עובדי הרשות בחיפה הם הזרוע החיפאית של הרשות הלאומית למלחמה בסמים ובאלכוהול של המשרד לביטחון פנים. בהסתדרות מציינים שעקב שינויים ארגוניים במשרד לביטחון פנים פוטרו העובדים שתוקצבו על ידי המשרד. מזרחי, שמייצג את העובדים, פנה לשטראים וביקש שהיא תקלוט את כל העובדים בשל החשיבות הרבה שיש לעבודתם.

במסגרת עבודתה כיו"ר דירקטוריון הרשות לקליטת עלייה אחראית שטראים גם על תוכנית אחרת של המשרד לביטחון פנים – "עיר ללא אלימות" – ונוסף על כך היא עומדת בראש הוועדה העירונית למלחמה בסמים ובאלכוהול.

 

 

שטראים: "נושא המאבק בסמים ובאלכוהול הוא נושא שחשוב לי מאוד. כשמזרחי פנה אלי הסכמתי לקלוט את העובדים ברשות לקליטת עלייה. נשלב אותם בעבודה של 'עיר ללא אלימות' והם יתרמו מניסיונם. אני שמחה שהתוכנית הזו ממשיכה. לא הגיוני לסגור אותה עכשיו. היא תהיה חלק בלתי נפרד מהשירות שאנחנו נותנים לקהילה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר