בניין עיריית חיפה (צילום: יפית שקאלו)
בניין עיריית חיפה (צילום: יפית שקאלו)

אות הקהילה המתנדבת יוענק לעיריית חיפה

ועדת הפרס בראשות שופטת בית המשפט העליון בדימוס דליה דורנר קבעה כי העירייה תזכה בפרס כהוקרה על העצמת ההתנדבות והמעורבות החברתית בעיר

פורסם בתאריך: 21.1.18 14:47

עיריית חיפה זכתה באות הקהילה המתנדבת לשנת 2017 כהוקרה על העצמת ההתנדבות והמעורבות החברתית בעיר – כך קבעה ועדת הפרס בראשות שופטת בית המשפט העליון בדימוס דליה דורנר.

אות ההוקרה יוענק לעירייה בטקס רשמי שייערך בכנסת, אך מהמועצה הלאומית להתנדבות בישראל נמסר ל"כלבו – חיפה והצפון" כי עדיין לא נקבע מועד לקיומו של הטקס.

תוכנית "קהילה מתנדבת" ברשויות המקומיות היא מיזם של משרד החינוך והמועצה הלאומית להתנדבות בישראל בשותפות עם הכנסת, עם מרכז השלטון המקומי בישראל ועם משרד הרווחה והשירותים החברתיים. מטרת התחרות היא להגביר את ההתנדבות בישראל בכלל וברשויות המקומיות בפרט.

 

 

עם קבלת ההודעה על הזכייה אמרו בעיריית חיפה כי להערכתם, כ-30 אחוז מתושבי העיר מעורבים בפעילות התנדבותית כלשהי – אם באופן עצמאי ואם באופן ממוסד. בעירייה הוסיפו שהמחלקה לחינוך חברתי-ערכי מקיימת לאורך השנה קשר רציף עם בתי הספר העל יסודיים ויוזמת פעילויות התנדבותיות של התלמידים, ובהן שבוע המעשים הטובים ואיסוף מזון לקראת החגים, ומעודדת העירייה יוזמות התנדבותיות של תושבים כמו וטרינרים למען הקהילה, רופאי שיניים מתנדבים למען הקהילה וסיירת תיקונים.

ראש העיר יונה יהב: "חיפה מאופיינת בהתנדבות שמקיפה את כלל האוכלוסייה על כל גווניה ומכל מגזריה. המתנדבים בעיר הם הפנים היפות של חיפה".

ראש מינהל החינוך, התרבות והרווחה אילנה טרוק: "זהו הפרס היוקרתי ביותר שכל עיר מייחלת לו. הוא מבטא את רוח הנתינה והמעורבות החברתית של תושבי העיר".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר