דגנית אברמוביץ (צילום: שירה רבינוביץ')
דגנית אברמוביץ (צילום: שירה רבינוביץ')

"עד כה הרכבנו עשרה סלי מזון והיינו שמחות להרכיב 25"

חברות קבוצת הפייסבוק "אימהות בחיפה אחת למען השניה" מחפשות עזרה באיסוף סלי מזון לחג הפסח למשפחות קשות יום. מנהלת הקבוצה דגנית אברמוביץ: "משפחות פונות אלי ומבקשות עזרה, ואני נאלצת לסרב כי אין לנו מספיק סלים"

פורסם בתאריך: 19.3.18 20:54

חברות קבוצת הפייסבוק "אימהות בחיפה אחת למען השניה" מחפשות עזרה באיסוף סלי מזון לחג הפסח למשפחות קשות יום שאינן זכאיות לסל מאגף הרווחה למרות מצבן כלכלי הקשה.

"עד כה הרכבנו עשרה סלים והיינו שמחות להרכיב 25", אומרת מנהלת הקבוצה דגנית אברמוביץ, "משפחות פונות אלי ומבקשות עזרה, ואני נאלצת לסרב כי אין לנו מספיק סלים".

 

 

אברמוביץ ייסדה את הקבוצה לפני חמש שנים, כאשר היתה בתהליכי פרידה מאבי בתה ונאלצה לבקש עזרה מהסביבה הקרובה. הקבוצה, שמונה כיום 5,300 חברות, הפכה לסוג של שוק תן וקח בקרב אמהות חיפאיות ולקבוצת תמיכה לאמהות שנקלעו למצב קשה. "הפכנו להיות מערך של נתינה וקבלה", היא אומרת, "אנחנו לא עמותה אלא נשים שרוצות לעשות טוב. אנחנו עוזרות לנשים בעת משבר, כמו למשל נשים שבעליהן עוזבים אותן. אנחנו לא עוסקות במסכנות וברווחה, ואני שמחה לראות אחרי שנה אמהות שהשתקמו".

המעוניינים מוזמנים לעזור באיסוף של סלי מזון באמצעות העברת כרטיסי מתנה של רשתות המזון השונות למשפחות, ואברמוביץ מחברת בין אמהות שרוצות לעזור ולקנות מצרכים ביחד. "אנשים כבר סומכים עלי", היא אומרת, "אני מקפידה על שקיפות כדי שאנשים יידעו עבור מה הם תורמים. אנחנו מזמינות אנשים לאסוף סלי מזון, כך שנשים שמקבלות אותם מרגישות שדואגים להן".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר