שאול בן אדרת מנצח על ארוחת הגורמה ברכבת (צילום: יוסי אלוני)
שאול בן אדרת מנצח על ארוחת הגורמה ברכבת (צילום: יוסי אלוני)

הנה באה הרכבת, בואו ילדים לאכול ארוחת גורמה (וידאו)

נוסעי הרכבת מחיפה לתל אביב נהנו מארוחת טעימות בניצוחו של השף שאול בן אדרת. הארוחה כללה שש מנות ובהן סלמון בדבש וחרדל על קוביות זוקיני וסלט סלק וגבינת סנט מור. המחיר: 45 שקל

פורסם בתאריך: 20.3.18 11:20

הרכבת מחיפה לתל אביב התחפשה אתמול (שני) בערב לאוריינט אקספרס. כ-150 נוסעים שעלו על הרכבת בתחנת מרכז השמונה התיישבו ליד שולחנות ערוכים עם מפות לבנות וסעדו את לבם בארוחה שכללה שש מנות. את הארוחה הכשרה הכין השף שאול בן אדרת המוכר מהמסעדות התרנגול הכחול וקימל ומשלל תוכניות טלוויזיה.

את פני הסועדים קיבלה מארחת, ואל השולחנות זרמו המנות כמו "שירת העשבים" (פטרוזיליה, נענע, וכוסברה עם שקדים מלוחים, חמוציות וטחינה גולמית על מצע של חציל שחור ושמן כמהין), "סלקטיבי" (סלק טרי, שזיפים, צנוברים, נענע, ויניגרט רימונים וגבינת סנט מור), "חפלת מסבחה" (חומוס, לימון כבוש וירקות ירוקים), "סביחס" (מיני פיתה עם חציל, ביצה, סלסת עגבניות ופטרוזיליה בסומק), מנה של סלמון בדבש ובחרדל על קוביות זוקיני, ומנה של מטיאס עם שמנת חמוצה, תפוחים, סלרי ועירית.

 

 

תמורת התענוג שילמו הנוסעים 45 שקל והוא הותנה בהצגת כרטיס נסיעה בתוקף. רכבת השף היא חלק מסדרה של פעילויות שהרכבת מכנה "חוויות על הדרך".

"זה לא קל", אמר בן אדרת בתום הארוחה, "אבל זאת היתה חוויה לא רעה. אנשים נהנו מאוד, וזה הכי חשוב. הספקנו להוציא ב-45 דקות שש מנות, וזה לא פשוט. הכנו מנות ל-150 איש. כפול שש זה 900 מנות, והיו עוד 100 אנשי צוות".

מנהלת אגף השיווק ברכבת אתי פינקלשטיין: "זוהי פעילות נוספת בסדרת פעילויות ומאמצי שיווק לבניית מימדי חוויה חדשים וייחודיים להעצמת חוויית הנסיעה. את הבחירה בארוחת טעימות הוצאנו אל הפועל אחרי שתשאלנו את הנוסעים שלנו, שביקשו מאיתנו לחוות קרון מסעדה על הרכבת כמו בחו"ל".

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר