מרוץ צאו לרוץ החמישי (צילום: ראובן כהן)
מרוץ צאו לרוץ החמישי (צילום: ראובן כהן)

כמיליון שקל נאספו במרוץ צאו לרוץ החמישי

תמורת כל קילומטר שעבר כל משתתף תרמה הקרן לידידות 20 שקל לטובת תלושי מזון למשפחות נזקקות, ביגוד לילדים השוהים בפנימיות ותרומה לעמותת שילה הפועלת למען אזרחים ותיקים וניצולי שואה בחיפה

פורסם בתאריך: 25.3.18 19:38

כמיליון שקל נאספו במסגרת מרוץ צאו לרוץ החמישי שהתקיים ביום שישי במרכז הכרמל בחיפה. בהפנינג הריצה עוברים המשתתפים במסלול מעגלי באורך של שני ק"מ שאותו ניתן לעבור כמה פעמים. עבור כל קילומטר שעבר כל משתתף תורמת הקרן לידידות בראשות הרב יחיאל אקשטיין 20 שקל לשלושה פרויקטים חברתיים – תלושי מזון למשפחות נזקקות, ביגוד לילדים השוהים בפנימיות ותרומה לעמותת שילה הפועלת למען רווחת אזרחים ותיקים וניצולי שואה בחיפה.

 

 

בין המשתתפים במרוץ השנה היו סמפכ"ל המשטרה ניצב זוהר דביר ביחד עם קציני מחוז חוף, מתנדבי עמותת אתגרים שנוסדה במטרה לקדם אנשים עם מוגבלויות למיצוי יכולות ולשילוב חברתי באמצעות ספורט ופעילות אתגרית בטבע, נציגי מועדוני הריצה באזור, משפחות עם ילדים וגם רצי מרתון שביצעו 21 הקפות של המסלול – כאורכו של מרוץ מרתון.

בתום האירוע אמר ראש העיר חיפה יונה יהב: "המטרה המרכזית במרוץ צאו לרוץ, שאותו אנו מקיימים בחיפה זו השנה החמישית, היא לגייס כמה שיותר כסף עבור משפחות נזקקות. מה שחשוב כאן הוא שהמטרה הזו הושגה גם השנה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר