ניקוי שוק תלפיות (צילום: ראובן כהן)
ניקוי שוק תלפיות (צילום: ראובן כהן)

מבצע לניקוי שוק תלפיות לקראת פסח

במוצאי שבת יצאו עובדי אגף התברואה של עיריית חיפה לבצע את הניקיון המסורתי של השוק שמתבצע פעמיים בשנה – בערב ראש השנה ובערב פסח - ובמשך כל הלילה מירקו את המדרכות ואת הכבישים

פורסם בתאריך: 26.3.18 07:57

עובדי אגף התברואה של עיריית חיפה ביצעו בלילה שבין שבת לראשון מבצע רחב ההיקף לניקיון רחובות העיר לקראת חג הפסח, ובמרכזם עבודות הניקוי המסורתי בשוק תלפיות אשר מבוצעות פעמיים בשנה – בערב פסח ובערב ראש השנה.

עם צאת השבת יצאו עובדי אגף התברואה לשוק כשהם מצוידים במטאטאים ובמכונות שטיפה המייצרות קיטור בלחץ גבוה, וניקו את מדרכות השוק ואת הכבישים. מבצע הניקוי הסתיים עם הזריחה, כאשר ראשוני הלקוחות הגיעו לשוק המצוחצח.

מהעירייה נמסר כי עד ערב החג יעבדו עובדי אגף התברואה בשלוש משמרות רצופות לניקוי אשפה ולפינוי הגזם והגרוטאות שאותם מוציאים תושבי העיר כחלק מההכנות לחג.

 

 

"בימים אלה מפונים על ידי עובדי אגף התברואה כ-700 טון אשפה – כמות הגדולה בכ-150 טון מהכמות היומית הממוצעת", נמסר מהעירייה, "במהלך ימי חול המועד, שבהם צפויים לבקר באירועים השונים המתקיימים בעיר עשרות אלפי משפחות, ימשיכו עובדי אגף התברואה לעבוד במשמרות מתוגברות בשעות היום והלילה וישמרו על ניקיון העיר על מנת לאפשר לכל תושבי חיפה ולאורחיהם ליהנות מחופשת החג".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר