פגישת ראשי ההתאחדות עם השר אלי כהן (צילום: דוברות התאחדות המלאכה והתעשייה בחיפה והצפון)
ראשי ההתאחדות המלאכה והתעשייה עם השר אלי כהן (צילום: דוברות התאחדות המלאכה והתעשייה בחיפה והצפון)

המפעלים הקטנים והבינוניים דורשים תמריצים

בפגישה שנערכה בין שר הכלכלה והתעשייה אלי כהן לבין ראשי התאחדות המלאכה והתעשייה בחיפה והצפון ביקשו המשתתפים הרחבה של התמריצים למפעלים הקטנים והבינוניים שלדבריהם מופלים לעומת הגדולים

פורסם בתאריך: 26.3.18 18:45

ראשי התאחדות המלאכה והתעשייה בחיפה והצפון נפגשו עם שר הכלכלה והתעשייה אלי כהן והציגו בפניו דרישות לקידום עסקים קטנים ובינוניים הפועלים בתחומי המלאכה והתעשייה באזור. מטעמה של ההתאחדות, שפעילותה משתרעת על פני המרחב הגיאוגרפי שבין חדרה לקרית שמונה, השתתפו בפגישה היו"ר חנוך לבנון, המנכ"ל יוסי אשכנזי ומנהל קשרי חברים דב סלמן.

מההתאחדות נמסר לאחר המפגש כי ראשיה הציגו בפני השר "כמה מהבעיות הבוערות של התעשייה בצפון" וביקשו ממנו לסייע לה באמצעות הרחבת התמריצים לייצוא והכללת מפעלים קטנים ובינוניים בתוכנית לעידוד הפריון של משרד הכלכלה. ראשי ההתאחדות הציגו לשר דרישה קונקרטית להרחבת התמריצים למפעלים ש-15 אחוז מהמחזור הכספי השנתי שלהם מופנה לייצוא ולא רק למפעלים ש-25 אחוזים מהמחזור שלהם מופנה לכך, כפי שנהוג כיום.

 

 

לבנון: "הדגשנו בפני השר כי מתן התמריץ לעסקים הקטנים והבינוניים, שלעתים מופלים לעומת מפעלים גדולים וחזקים, יסייע רבות לחיזוק התעשייה בצפון שברובה מושתתת על העסקים הקטנים והבינוניים. קבענו לעקוב אחרי התקדמות הנושאים שהועלו".

אשכנזי: "אין ספק שהשר עשה ועושה רבות לקידום התעשייה בצפון, אבל עם זאת לעתים בחלק מהתוכניות, למשל התוכנית לעידוד הפריון בצפון, המפעלים הבינוניים והקטנים נשארים בחוץ, ועל כך שמנו את הדגש, כמו גם על מתן תמריצים במגוון תחומים".

מדוברות ההתאחדות נמסר לאחר הישיבה כי השר וצוות משרדו "רשמו לפניהם את ההערות והבטיחו לבחון כיצד יהיה ניתן לקדם כמה מהנושאים".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר