טקס הנחת אבן הפינה לבית הקהילה של יוצאי אתיופיה (צילום: ראובן כהן)
טקס הנחת אבן הפינה לבית הקהילה של יוצאי אתיופיה (צילום: ראובן כהן)

אבן פינה לבית קהילה חדש ליוצאי אתיופיה

ראש העיר יונה יהב וראשי קהילת יוצאי אתיופיה בקרית חיים הניחו אבן פינה למבנה בית קהילה, שיוקם בעלות של שני מיליון שקל וישמש לפעילות קהילתית כמו הצגות, הופעות, סדנאות העצמה וסדנאות בריאות

פורסם בתאריך: 26.3.18 19:39

בטקס שנערך אתמול (שני) הניחו ראש העיר חיפה יונה יהב וראשי קהילת יוצאי אתיופיה בקרית חיים אבן פינה להקמת מבנה בית קהילה חדש ברחוב יוסף לוי בקריה.

המבנה החדש, שעתיד לשמש כבר בעוד כחצי שנה את יוצאי אתיופיה המתגוררים בקרית חיים ובקרית שמואל, יוקם על ידי עיריית חיפה בעלות של שני מיליון שקל. המבנה, שישתרע על שטח של כ-350 מ"ר, יכלול אולם כנסים, חצר התכנסות, מטבח תעשייתי וחדר קבלת קהל, וישמש את בני העדה האתיופית לפעילות קהילתית כמו הצגות, הופעות, סדנאות העצמה וסדנאות בריאות.

 

 

בית הקהילה החדש הוא השלישי שמקימה העירייה עבור יוצאי אתיופיה המתגוררים בחיפה, וזאת בעלות כוללת של כשבעה מיליון שקל. להקמת בית הקהילה החדש קדמה הקמת בית הקהילה ברחוב נוה גנים המופעל עבור תושבי שכונות מזרח חיפה, ובית הקהילה בקרית שפרינצק שנחנך לפני כשנתיים.

יהב: "כאשר נבחרתי לתפקיד ראש העיר החלטתי כי קליטת יוצאי אתיופיה בחיפה תהיה הטובה ביותר, וכך אנו פועלים מאז בשיתוף עם חברי הקהילה ומנהיגיה לשימור התרבות האתיופית ולהבטחת קליטה מיטבית של חברי הקהילה".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר