בנימין בקלה
בנימין בקלה

אות נשיא המדינה למתנדב יוענק לבנימין בקלה

בנימין (בליינק) בקלה - רכז פעילות המד"צים של המרכז הקהילתי נוה דוד - נבחר לאחד מ-12 מקבלי אות נשיא המדינה למתנדב בטקס שייערך היום בבית הנשיא בירושלים

פורסם בתאריך: 25.4.18 10:25

בנימין (בליינק) בקלה מחיפה נבחר על ידי הוועדה המייעצת לאחד מ-12 מקבלי אות נשיא המדינה למתנדב בטקס שייערך היום (רביעי) אחר הצהריים בבית הנשיא בירושלים.

בקלה, תושב נוה דוד, הוא תלמיד כיתה י"ב בבית הספר עירוני ה', ויש לו 11 אחים. הוא מקדיש את זמנו לילדים ולנוער בשכונת נוה דוד במסגרת תפקידו כרכז פעילות המד"צים של המרכז הקהילתי נוה דוד. במסגרת התפקיד, שאותו הוא מבצע בשנתיים האחרונות בהתנדבות מלאה, אחראי בקלה על פעילויות העשרה, על פעילויות חינוכיות, על הדרכת צוותים ועל ייזום אירועים שכונתיים קהילתיים. כמו כן הוא עוזר לילדים הזקוקים לעזרה פרטנית מול בית הספר שבו הם לומדים.

 

 

במרכז הקהילתי נוה דוד מכירים את בקלה מאז שהיה ילד ומספרים כי הוא היה מגיע לחוגים ולפעילויות ותמיד בלט בשטח. כשהיה בכיתה ט' נרשם בקלה לקורס המד"צים של המרכז הקהילתי, ומשם הוא לקח את ההזדמנויות בשתי ידיים ובלט לכל אורך הדרך.

שנה של הדרכת קבוצת ילדים ושנתיים של ריכוז פעילות המד"צים העניקו לו את הכבוד להיות אחד מ-12 הנבחרים לקבלת אות המתנדב. את האות יקבל בקלה לאחר שבחודש שעבר הוא קיבל את הפרס הארצי למתנדב ע"ש אלעד ריבן לשנת תשע"ח.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כל הכבוד לבינימין על קבלת אות נשיא המדינה.
    כל הכבוד להוריו, על העבודה המצוינת שעשו בגידולו ובחינוכו.
    כן ירבו הורים ונערים כמותם!!!

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר