שלט במשרד הפנים המבשר על זימון תורים
שלט במשרד הפנים המבשר על זימון תורים

לא הזמנתם תור לחידוש דרכון? הישארו בבית!

אזרחים שהתייצבו השבוע בשעות קבלת קהל להנפקת תעודות זהות ושירותים אחרים בדלפקי משרד הפנים בחיפה נשלחו לביתם בגלל שלא הזמינו תור

פורסם בתאריך: 4.5.18 08:12

סוף עידן: אין טעם להגיע למשרד הפנים בחיפה בלי להזמין תור מראש. יתרה מכך – עונת החופשות מתקרבת, והשנה צפויים להישבר שיאי הביקוש לשירותי הנפקת דרכונים ותעודות זהות ביומטריות. את אחד הסימנים המוקדמים לכך ניתן היה לגלות השבוע בדלפקי משרד הפנים בחיפה, וליתר דיוק – בכניסה לבניין המפרש (בניין הטיל). כמה דקות אחרי השעה 11:00 – בזמן שנחשב לשעת קבלה – חסמו המאבטחים את כניסתו של כל מי שהגיע ולא הזמין תור מראש.

“זה קורה למרות שפתחנו השנה שש לשכות שירות חדשות, רובן בצפון הארץ, שאחת מהן מיועדת לתושבי הקריות בקניון שער הצפון”, מסבירה דוברת רשות האוכלוסין וההגירה סבין חדד, “לביקושים הגבוהים יש כמה סיבות – החל מאזרחים רבים שמעוניינים בתעודות הזהות ביומטריות וכלה בביקושים עונתיים כמו זה של הקיץ הקרב. הרשות קיימה קמפיין הסברה גדול עם מסר ברור לציבור – חסכו זמן באמצעות הזמנת תור מראש בטלפון או באפליקציה. זהו שיפור בלתי רגיל בשירות. הציבור מבין, ומי שמזמין תור מראש מרוויח”.

חדד מגלה כי רוב הפוקדים את עמדות השירות הם אזרחים שהזמינו תור באפליקציה, כמקובל במקומות רבים בעולם. עם זאת, בישראל עדיין נותנים צ’אנס גם למי שלא הזמינו תור מראש, אך זה קורה רק לאחר שמעניקים שירות למי שהזמין תור.

“יש נטייה לדחות לרגע האחרון את הטיפול בדרכון”, מציינת חדד, “הזמנת תור יכולה להיקבע שלושה שבועות קדימה, ולכך יש להוסיף זמן המתנה של שלושה שבועות נוספים לקבלת הדרכון. אגב, בישראל מעניקים גם אופציה נוספת של הרגע האחרון שרבים משתמשים בה – הנפקת דרכון בנתב”ג. זה דבר שלא קיים במדינות רבות בעולם. אבל לא חבל להילחץ ולזרוק עוד 800 שקל?”.

 

 

שירות למאותגרים: הורידו את אפליקציית MYVISIT או התקשרו למוקד הטלפוני 3450*, קבעו תור, קבלו הודעת סמס מיידית ושמרו אותה. ביום המיועד עדיף שתגיעו בתחבורה ציבורית ומומלץ להקדים. קחו בחשבון פקקים ומצוקת חניה (בתשלום כמובן) מסביב לבניין הטיל. על השירות דווקא מגיעה לעובדים מילה טובה: הם עובדים בעומס רב ומגלים רמת שירות גבוהה. ולפני הכל – תכננו את הביקור מספיק זמן מראש.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר