שהם שמיר בן ה-10
שהם שמיר בן ה-10

גדולים מהחיים מגייסת תרומות עבור שהם שמיר בן ה-10

העמותת נרתמת לעזרתו של שהם שמתמודד עם נוירובלסטומה - סרטן במערכת העצבים ההיקפית. עלות הטיפול מציל החיים בארצות הברית היא 700,000 דולר - סכום שמשפחתו לא מצליחה לגייס

פורסם בתאריך: 14.5.18 16:20

עמותת גדולים מהחיים נרתמת לעזרתו של שהם שמיר בן ה-10 מהיישוב הקהילתי גילון שבצפון. שהם חלה בסרטן לראשונה כשהיה בן 5 וניצח את המחלה, אך כעבור שלוש שנים חזר הסרטן. בשנתיים האחרונות הוא מתמודד עם נוירובלסטומה – סרטן במערכת העצבים ההיקפית הסמפטית – ועובר טיפולים ארוכים וקשים.

בארץ אין עוד טיפול שיכול לעזור לשהם, ותקוותו היחידה היא טיפול חדשני עם הצלחות מוכחות שפותח על ידי ד"ר בריאן קושניר ממרכז הסרטן מוריאל סלואן קטרינג בארצות הברית. מדובר בתוסף לטיפול הרגיל אשר מצליח לרפא הביס את הסרטן במקום שבו טיפולים אחרים נכשלים, ומעניק תקווה לילדים החולים בסוג הסרטן הזה. אלא שעלותו של הטיפול מציל החיים היא 700,000 דולר – סכום שמשפחתו של שהם לא מצליחה לגייס. סכום זה כולל גם שהות של שבעה חודשים בארצות הברית למשך כל תקופת הטיפול, אשר ניתן אחת לחודש במשך שבוע.

 

 

בעמותת גדולים מהחיים מציינים כי שהם הוא אח בכור לשני אחים תאומים, הוא משוגע על כדורגל ועל קבוצת ברצלונה, והוא מסרב להרים ידיים. העמותה קוראת לסייע לתרומות למשפחתו בדרכים הבאות:
בטלפון 03-6195977
בהעברה בנקאית לחשבון העמותה בבנק איגוד סניף 095, מס' חשבון 46100000 (גדולים מהחיים)
או בהמחאה בדואר לת.ד 815, גבעתיים 5310801

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. למה צריך להעביר כסף לחשבון הבנק של העמותה ולא מופיע החשבון של המשפחה?

    כל עמותה מושכת שכר במליון ש"ח בשנה המקרה הכי טוב…

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר