חיפה, מבט כללי (צילום: ירון צור לביא)
חיפה, מבט כללי (צילום: ירון צור לביא)

עיר תיירות? חיפה בתחתית מפת התיירות הארצית

לפי דוח התאחדות המלונות, בשליש הראשון של השנה עמד מספר הלינות במלונות חיפה על 2.26 אחוזים מסך הלינות הארצי - פחות מעשירית ממספר הלינות באילת

פורסם בתאריך: 31.5.18 08:06

דוח של התאחדות המלונות בישראל לסיכום השליש הראשון של שנת 2018 (החודשים ינואר-אפריל) מלמד על משקלה התיירותי המינורי של חיפה במפת התיירות הארצית, בדומה לנתוני סיכום השנה הקודמת.

לפי הדוח, מספר הלינות במלונות חיפה בשליש הראשון של השנה עמד על 168,300 – ירידה של חמישה אחוזים ביחס לתקופה המקבילה אשתקד (לינה מוגדרת כלינת אורח במלון במשך לילה אחד, ומספר הלינות כולל הן לינות תיירים מחו"ל והן לינות ישראלים).

 

 

פילוח הלינות במלונות לפי אזורי התיירות העיקריים בשליש הראשון מציג נתון עגום עוד יותר אשר מדגים באיזו מידה משקלה של חיפה במפת התיירות הארצית הוא זניח: שיעור הלינות בעיר הוא 2.26 אחוז בלבד מתוך 7,453,000 לינות בסך הכל, וזאת לעומת 25.46 אחוז באילת, 20.98 אחוז בירושלים, 14.94 אחוז בתל אביב, 9.35 אחוזים בטבריה ובסובב כנרת, 8.76 אחוזים בים המלח, 2.65 אחוזים בנתניה ו-2.34 אחוזים בנצרת. למעשה, מבין אזורי התיירות העיקריים רק בהרצליה נרשם שיעור נמוך יותר של לינות – 1.86 אחוז.

נתוני השליש הראשון מלמדים כי לא חל שינוי מהותי במצבה של חיפה במפת התיירות הארצית ביחס לנתוני סיכום שנת 2017 של התאחדות המלונות, שלפיהם שיעור הלינות במלונות חיפה היה 2.41 אחוז בלבד ממספר הלינות בכל הארץ – 582,800 לינות מתוך 24,210,900 לינות.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

9 תגובות
  1. נהג אוטובוס

    מגיעים אבל לא נשארים לישון .
    סטלה מאריס , גנים בהאיים , מושבה גרמנית , ואז יוצאים למקומות אחרים לישון

  2. משה

    חיפה תמיד היו ראשי ערים על הפנים מחפשים כסף מארגונה ודוחות

  3. חיפאית

    יש בחיפה את העמותה לתיירות שבראשה עומדת סגנית רה"ע יוליה שטריים. ולעמותה יש גם מנכ"ל. השאלה מה הם עשו/עושים כדי למנף את חיפה ברמה הארצית.

  4. אס

    כל עוד אין שדה תעופה בחיפה לא יגיעו תירים

    על הבושה הזאת חתום ראש העיר שמעדיף נמל ים מזהם על שדה תעופה קל שירים את העיר

  5. דני דין

    כל תייר שנשאר ללון בחיפה יקבל צילום על רקע רחוב הרצל ומרכז הכרמל והעי ר התחתית רק שלא ישכחו לכלול את החתולים המשוטטים אכן שמורת טבע

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר