קרונות הכרמלית החדשה מועמסים בשווייץ (צילום: CWA Construction SA, Mattias Jeker)
קרונות הכרמלית החדשה מועמסים בשווייץ (צילום: CWA Construction SA, Mattias Jeker)

קרונות הכרמלית החדשה בדרך לחיפה

שני הקרונות הראשונים של הכרמלית החדשה הועמסו על מעבורת בנהר הריין בשווייץ והחלו לנוע לכיוון נמל אנטוורפן בבלגיה. הקרונות עתידים להגיע ב-26 ביוני, ושני הקרונות הנוספים יגיעו כעבור שבוע

פורסם בתאריך: 3.6.18 10:24

שני הקרונות הראשונים של הכרמלית החדשה הועמסו ביום שישי על גבי מעבורת בנהר הריין בשווייץ בדרך לנמל אנטוורפן בבלגיה. הקרונות עתידים להגיע לחיפה ב-26 ביוני, וכעבור שבוע יצטרפו אליהם שני הקרונות הנוספים. מעיריית חיפה נמסר כי בתחילת יולי יוכנסו הקרונות החדשים למנהרה וכי הכרמלית אמורה לשוב לפעולה בתחילת ספטמבר.

את הקרונות ייצר התאגיד השווייצרי דופלמאייר-גראוונטה. עלות הייצור היתה 50 מיליון שקל לשתי רכבות, שבכל אחת מהן שני קרונות עם 48 מקומות ישיבה. בסך הכל הקיבולת של הרכבת, כולל מקומות עמידה, היא 264 נוסעים.

 

 

הכרמלית תיסע במהירות של שמונה מטרים בשנייה (28 קמ"ש) ותעבור את המסלול מכיכר פריז לגן האם בעשר דקות, כולל עצירות בתחנות הביניים, כפי שהיה לפני ההפסקה הכפויה בפעולתה בגלל השריפה. הכרמלית החדשה תהיה אמצעי התחבורה הציבורית הראשון בארץ שבו תותקן מערכת כיבוי אש אוטומטית בתוך קרון הנוסעים.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. צפוני

    דרכה של קרונות הכרמלית ,כנראה, מאנטוורפן תפליג ללנינגרד לneva אחר כך למוסקבה דרך וולגה לים הכספי ודרך המשי לקושתא…

  2. חיפאי

    אולי כשיחליפו את יונה יעשו לכרמלית עוד תחנות בארץ זה יהיה משתלם בכל זאת ראש עיריית חיפה צריך לדאוג לחיפה בדיוק מה שעונה לא עשה בנוגע לתושבי חיפה

  3. חיפאית

    מדוע לא היתה מערכת כיבוי שריפות אוטומטית בכרמלית הקודמת? מה קרה שגרם לשריפה? יונה יהב נתן לה לפעול ללא אישור מתאים! ועכשיו מתהדר הרכש החדש לאחר שאת הקודם הרס בנו ידיו!! יונה הביתה!

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר