נעמי כפרי מעניקה תעודה לאלישבע אזולאי כהן
נעמי כפרי מעניקה תעודה לאלישבע אזולאי כהן

הספרית שגייסה שכונה שלמה לתרום למלחמה בסרטן

אלישבע אזולאי כהן משכונת נוה דוד החלה לאסוף בגדים כתרומה לאגודה למלחמה בסרטן עוד כשהיתה לה מספרה בבית. כיום, אחרי שפתחה מספרה במרכז המסחרי, יש לה מחסן לאיסוף הבגדים וקופה לתרומות. אתמול היא קיבלה תעודת הוקרה מהאגודה

פורסם בתאריך: 7.6.18 19:25

תושבת שכונת נוה דוד אלישבע אזולאי כהן גייסה את תושבי השכונה למיזם מיוחד, שמטרתו היא אימוץ סניף חיפה של האגודה למלחמה בסרטן. במסגרת זו מגייסת אזולאי כהן, ספרית במקצועה, תרומות לאגודה מהתושבים ומלקוחותיה שמחוץ לשכונה באמצעות מכירת בגדים וציוד שנאספים מדי יום במספרה.

לדבריה, כמות הבגדים המגיעה אליה על בסיס יומי היא גדולה, והיא נעזרת בנשים מתנדבות מהשכונה בארגון הבגדים ובסידורם. חברת רסקו, שממנה היא שוכרת את המספרה, שמעה על המיזם והעמידה לרשותה של אזולאי כהן שטח להקמת מחסן לאחסון הבגדים. אתמול (רביעי) העניקה לה רכזת סניף חיפה נעמי כפרי באגודה למלחמה בסרטן תעודת הוקרה על פועלה.

בשיחה עם "כלבו – חיפה והצפון" אמרה אזולאי: "הרעיון למיזם שקראתי לו 'לתת ולקחת' התחיל עוד כשהיתה לי מספרה בבית. רוב הלקוחות שלי באים מחוץ לשכונה והם חיפשו מקום שבו אפשר לתרום. זה התחיל בתרומות כספיות לצורך קמחא דפסחא. הלקוחות השאירו אצלי כסף ואני העברתי אותו לנזקקים. אחר כך הביאו אלי בגדים, כלי בית, מצעים ועוד, ואני העברתי אותם הלאה למי שצריך. לפני שנתיים עברתי למרכז המסחרי בנוה דוד, והשמועה שיש מקום שאפשר להביא אליו בגדים שעוברים לנזקקים התפשטה מהר בכל השכונה".

 

 

כאשר הבגדים החלו להיערם והביקוש להם גדל החליטה אזולאי כהן שזו הזדמנות להתרים לאגודה למלחמה בסרטן: "אמרתי לכל מי שרצה בגד שיתרום לאגודה כנדבת לבו מינימום שקל, ואנשים פתחו את הכיס. תמיד היתה לי פה קופה קטנה לאיסוף תרומות למען האגודה, אבל אנשים תרמו סכומים קטנים. עכשיו זו אופרה אחרת. נוצר כאן גלגל של עוזרים ונעזרים".

למה בחרת דווקא לתרום לאגודה למלחמה בסרטן?

"כחיפאית אני שומעת הרבה על המחלה שפגעה גם באנשים בסביבה הקרובה אלי, וזה קשה. האגודה מסייעת לאנשים חולי סרטן, ואני מאמינה במה שהם עושים. אני גם מתנדבת בעמותת זיכרון מנחם שמטפלת בילדים ובבני נוער חולי סרטן. נשים באות אלי ותורמות את השיער שלהן להכנת פאות לחולות סרטן, ואני תורמת את התספורת".

כפרי: "באגודה מוקירים מאוד את תרומתה של אזולאי כהן. היא גרמה לכך ששכונה שלמה התגייסה לתרום ולסייע. מה שהיא עשתה ועושה יחד עם העוזר שלה דור עצמון זו עזרה שלא תסולא בפז".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר