ח"כ אורן חזן וסגן ראש העיר שמשון עידו בהפגנה בכיכר אונסק"ו
ח"כ אורן חזן וסגן ראש העיר שמשון עידו בהפגנה בכיכר אונסק"ו

ח"כ אורן חזן הגיע להפגנת הימין בחיפה

כ-25 פעילים הגיעו להפגנה שהתארגנה בחיפה בתמיכה בחיילי צה"ל ובכוחות הביטחון, ובעקבות הסרטון שבו נראו מפגינים דורכים על דגל ישראל. "נראה את הברברים מנסים לתלוש לי דגל מהיד", אמר ח"כ אורן חזן שהגיע להפגנה

פורסם בתאריך: 7.6.18 20:26

סגן ראש העיר מהליכוד עידו וח"כ אורן חזן מהליכוד הגיעו היום (חמישי) להפגנה שהתארגנה בתמיכה בחיילי צה"ל ובכוחות הביטחון בכיכר אונסק"ו במושבה הגרמנית בחיפה. ההפגנה התארגנה בתגובה להפגנות שהיו בשבוע שעבר ביום שישי של סיעת חד"ש ושל תנועת חראכ חיפה, ובמיוחד בעקבות הסרטון שבו נראו מפגינים דורכים על דגל ישראל.

חזן: "בחודשים האחרונים אנחנו רואים הפגנות אנטי ישראליות נגד המדינה שיוצאות מחיפה. בעיר יש הרבה תושבים נאמנים למדינת ישראל – יהודים וערבים. באתי ביחד איתם לחזק את כוחות הביטחון ואת צה"ל, ולהראות למדינה כולה שחיפה היא עיר ישראלית. זה שיש פה קומץ של ברברים שרוצים לקרוע את הדו קיום זה לא אומר שנעבור על זה בשתיקה. חיפה לא תיפול בידיים של ברברים קיצוניים. אני אגיע גם לאחת מההפגנות של הברברים ונראה אותם מנסים לתלוש לי דגל מהיד".

 

 

עידו: "אנחנו לא ניתן למסיתים הקיצוניים את התענוג לעשות פה מדינה פלסטינית. חיפה תישאר חיפה מעורבת, והדו קיום יישמר כמו שהיה עד היום. לכך אנחנו מייחלים. דגל ישראל הוא לא הפקר. בשבוע שעבר הותקפתי פיזית אבל לא רצתי למשטרה כמו אחרים כדי להתלונן ולעשות מזה כותרות. דבר כזה לא יכול לקרות במדינה מתוקנת. גם בדמוקרטיה צריך לעשות התאמות. ההתאמות האלה צריכות לקעקע את המסיתים ולהעביר אותם לאן שהם רוצים – לאיראן, לעזה, לסוריה, למצרים, לירדן – יש להם הרבה מקומות להיות שם. שם נראה אותם מרימים ראש".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

9 תגובות
  1. אשרף חסן

    זה לא פתרון צריך פתרון הוגן הדברות דו שיח אמיתי גבולות 67 אי אי אפשר כל חייני על החרב

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מסכים איתך שצריך לדבר אבל אלה שמגיעים יחד עם עודה המסיט לא תורמים כלום מלבד שנאה ומנסים להרוס את היחסים בין הערבים ליהודים בחיפה וזה יגרום רק נזק במיוחד לעסקים הערבים

  3. ישראלי

    אז להניף את דגל ישראל במדינת ישראל. זה נקרא להיות ימני. אם כך, אני ימין קיצוני!! עם ישראל חי!!

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    להפגין נגד המדינה לקרוע את הדגל איכס כפוייה טובבה צריך לזרוק את המתפרעים האלה לכלה והחוצה מפה

  5. אליטה חיפאית

    היהודים הטובים בורחים מחיפה, נשארים רק היהודים העניים והאספסוף הימני. הנה אורן חזן הגיע, אחד שהליכוד גירש לחצי שנה מפעילות בכנסת, אליו מצטרף איש הכלום בחולצה האפורה. פעם אני עוד זוכר שהיה ימין שדגל בהדר, נימוס ודרך ארץ… היום יש גועל נפש עם דגל ישראל ביד.

  6. חיפאית גאה

    טרור כמו בטרור אין יהודי מוסלמי נוצרי. טרור הוא עיוור ללא ריח טעם צבע גזע ודת. אך לצערי הגדול יש כאלה שמרשים לעצמם לשכוח את הדרך ארץ שלהם באשפתות ולדרוך על דגלים שהם קודש עבור הרוב הגדול. אם אין כבוד לדגל אין כבוד לכלום, גם לא לבני אדם.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר