משחק ההכנה של נבחרת ארגנטינה נגד נבחרת צ'ילה לקראת המונדיאל (צילום: אסטבן פליקס, AP)
משחק ההכנה של נבחרת ארגנטינה נגד נבחרת צ'ילה לקראת המונדיאל (צילום: אסטבן פליקס, AP)

צפייה משותפת במונדיאל במתנ"ס ליאו באק

מתנ"ס ליאו באק יקיים הפנינג מונדיאל על דשא שליד הבריכה במרכז הקהילתי. החל מיום שלישי הבא יוקרנו המשחקים על שני מסכי ענק, והציבור יוכל לצפות בהם בחינם

פורסם בתאריך: 11.6.18 14:15

מתנ"ס ליאו באק מזמין את ציבור חובבי הכדורגל להשתתף בהפנינג מונדיאל שיתקיים בדשא שליד הבריכה במרכז הקהילתי. במסגרת ההפנינג יוקרנו המשחקים על שני מסכי ענק והציבור יוכל לצפות בהם בחינם.

אמנם המשחקים יתחילו כבר ביום חמישי, אך הצפייה המשותפת במתנ"ס תחל רק ביום שלישי, 26 ביוני, בשעה 20:30 לקראת המשחק של נבחרות ארגנטינה וניגריה.

סגן מנהלת המתנ"ס דניאל זלנקו: "הפרויקט החל כהגשמת חלום של הסטודנט אלעד בן דור מהמכללה האקדמית גורדון לחינוך, שביקש לקיים צפייה משותפת של משחקי המונדיאל ללא עלות במקום חוויתי, נגיש ונעים. הוא פנה אלינו, ואנחנו חיבקנו את הרעיון בשתי ידיים ודאגנו להוציא אותו אל הפועל".

 

 

לדבריו של זלנקו, ועדת מתנדבים שארגן המתנ"ס גיבשה את דרכי יישומו וקבעה שהוא יהיה מונדיאל קהילתי: "כדי להפוך את האירוע לחוויה קהילתית של ממש החליטה הוועדה כי על כל משתתף להביא פריטי כיבוד לשולחן המרכזי. נוסף על כך מתוכננות במקום הופעות שונות והגרלות למשתתפים. סטודנטים ממכללת גורדון יסייעו למתנדבים שלנו לתפעל את האירוע".

מנהלת המתנ"ס סאמיה דיאב: "אנחנו פותחים את הפעילות לקהילה ליד בריכת השחייה. זו תהיה חגיגה בסגנון קהילתי. אנשים יביאו כיבוד וניצור ארוחה קהילתית משותפת. אני מזמינה את כל הקהילה ואת חובבי הספורט להגיע אלינו".

 

מתחם הבריכה של מתנ"ס ליאו באק (צילום: דנה כהן)

מתחם הבריכה של מתנ"ס ליאו באק (צילום: דנה כהן)

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר