כפיר בן ארי ז"ל
כפיר בן ארי ז"ל

מיום חמישי הבא: צעידה שבועית לזכרו של כפיר בן ארי

חבריו של כפיר בן ארי ז"ל, שהלך לעולמו לפני חודשיים בנסיבות טרגיות בגיל 43, יוזמים צעידה שבועית בחוף הים להנצחת זכרו. ליזט ביטון גולדמן: "החלטנו לעשות זאת כדי להמשיך את פועלו ואת חזונו"

פורסם בתאריך: 14.6.18 16:57

חבריו של כפיר בן ארי ז"ל שמת לפני חודשיים בנסיבות טרגיות יוזמים צעידה שבועית בחוף הים להנצחת זכרו. בן ארי, שהיה דמות בולטת בחיי הלילה ובספורט בחיפה, הלך לעולמו והוא בן 43.

בדף הפייסבוק של האירוע "הולכים לעשות שמח ועוד" לזכרו של בן ארי נכתב: "רעיון זה נוצר גם הוא מתוך אהבה ענקית ורצון לשמור על פועלו ועל חזונו של איש שהיה גדול מהחיים. 'הולכים לעשות שמח ועוד' היא קבוצת חברים שייפגשו ביום חמישי, 21 ביוני, ובכל שבוע לאחר מכן עד 20 בספטמבר, בשעה 19:00 – משפחה,חברים, מכרים וכל מי שירצה להצטרף. ניפגש בקהונה ביץ' (ליד מלון מרידיאן), וכל זאת כדי לצעוד ולשמוח כמו שרק כפיר ידע ויכול היה לגרום לזה ולכולנו לקרות. אז קדימה חברים, בואו נפתח את הסופ"ש למעננו ולמענו, למען הגוף ולמען הנפש. ניפגש, נצעד, נדבר, נשמח ונצחק ביחד, והכל ברוח החיים שהוא הכניס לכולנו. תזמינו חברים ותגיעו. ודבר נוסף וחשוב – כולנו מכירים את האמירה 'תהיה קשוב לגוף', ומכאן אנו מבקשים מכולכם להיות קשובים לגופכם וליכולות שלכם, ולכן הדבר באחריות כל אחד ואחד מכם".

 

 

ליזט ביטון גולדמן: "החלטנו לעשות זאת כדי להמשיך את פועלו ואת חזונו של כפיר. היו לו הרבה תוכניות, ואני מאמינה שאחת מהן היתה להכניס אנשים לכושר. לכן בכל יום חמישי נצא למסלול הליכה שיתחיל ויסתיים בקהונה ביץ'. ההליכה מיועדת לציבור הרחב וכולם מוזמנים. זאת ההתחלה, ומשם נראה לאן זה יתפתח".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר