פעילי שכונות במסיבת העיתונאים בבת גלים (צילום: חגית הורנשטיין)
פעילי שכונות במסיבת העיתונאים בבת גלים (צילום: חגית הורנשטיין)

סערה במסיבת עיתונאים של העירייה בבת גלים

במהלך מסיבת עיתונאים שנועדה להציג את פרויקט מרכז הגלישה בבת גלים התפרצו כמה פעילי שכונות לדבריו של יו"ר חברת אתו"ס והאשימו את עיריית חיפה בהזנחה של השכונה ובהעדפת פרויקטים נוצצים

פורסם בתאריך: 3.7.18 12:45

סערה פרצה היום (שלישי) במהלך מסיבת עיתונאים של העירייה בבת גלים, שבה התכוונו נציגי העירייה וחברת הבת שלה אתו"ס להציג את פרויקט מרכז הגלישה שאמור לפעול באזור מחלף אלנבי.

במסיבת העיתונאים שנערכה במסעדת שוואטינה במתחם הרכבל התחתון פרש יו"ר אתו"ס יעקב פינגולד פרש את התוכנית לבניית מרכז הגלישה. בזמן הצגת התוכנית ביקש פעיל השכונות יובל בוסין להעלות את השאלה מדוע נזכרו נציגי העירייה להציג את הפרויקט ארבעה חודשים לפני הבחירות המוניציפליות וביקש לדחות את הצגת הפרויקט עד לאחר הבחירות. ביחד עם בוסין הגיעו למקום כ-20 פעילי שכונות שהפריעו למסיבת העיתונאים מנו את הכשלים שלדעתם היתה העירייה צריכה לשפר בשכונה. מנכ"ל העירייה גדי מרגלית שנכח במקום דחה את טענות התושבים ואמר כי הן אינן קשורות לנושא מרכז הגלישה, שלשמו כונסה מסיבת העיתונאים.

 

 

פרויקט מועדון הגלישה מתוכנן לפעול בחללים שעומדים ריקים מתחת למחלף אלנבי, בשטח של כ-700 מ"ר שיחולק לכמה אזורי פעילות, ובהם שטחי אחסון, תחזוקה ותפעול, חנות ציוד גלישת רוח וספורט ימי, קיוסק ומסעדה. השטח המיועד למועדון נמצא כיום במצב של שלד בניין, ונדרשות פעולות בנייה לצורך התאמתו לפעילות המתוכננת.

לפי מתווה המכרז להקמת המועדון ולהפעלתו שפרסמה היום חברת אתו"ס, המציע הזוכה יממן את הקמת המועדון ויצייד אותו בהתאם למטרותיו. בתמורה לכך הוא יוכל להפעיל את המועדון ללא תשלום של דמי שימוש לתקופה מוגבלת. לפי מסמכי המכרז, המועדון ירכז פעילות ספורט ימי לא ממונע במהלך כל ימות השנה, יקיים תחרויות לרבות תחרויות בין לאומיות בשיתוף עם רשות הספורט העירונית, ויעסיק מדריכי גלישת גלים בהתאם להנחיית הרשות.

ראש העיר חיפה יונה יהב אמר לקראת מסיבת העיתונאים: "חיפה מתפתחת בצעדי ענק ומביאה לתושביה מיזם שיהפוך את רצועת החוף שבה התברכנו לאטרקטיבית לאלפי גולשים מחיפה ומחוצה לה. מרכז הגלישה יהיה חלק מטיילת החוף הנהדרת, והקמתו היא בשורה לתושבים ולכל חובבי הספורט הימי בארץ שיגיעו לעיר כדי לגלוש וליהנות מהים. יש לנו משאב טבעי, ואני שמח שבאמצעותו נמשיך לשים את חיפה על מפת התיירות הארצית והעולמית".

פינגולד אמר: "המכרז להקמתו של מרכז הגלישה הוא מיזם ששם את חיפה על מפת האטרקציות הארצית בתחום הספורט הימי. חיפה תקבע סטנדרטים חדשים ברמתו הבין לאומית של מרכז מקצועי ואיכותי, שייתן מענה לאלפי גולשים מהארץ ומחו"ל".

 

מחלף אלנבי (צילום: צבי רוגר)

מחלף אלנבי (צילום: צבי רוגר)

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

8 תגובות
  1. אודליה

    יובל בוסין רק הורס את השכונה, לא עושה כלום חוץ מלצעוק. בנתיים רק מטיטה סידר בלי צעקות

  2. טיילת מוזנחת.

    יובל בוסין, הכל הופך מהר מאד לאישי אצלו. קצת פראנואיד ולא יודע לשתף פעולה עם מנהלים גבוהים ממנו. בת גלים לא צריכה שחקן נשמה, בת גלים בליגה הגדולים וזקוקה למנכ"ל או ועד מנהל.

  3. אני

    העיקר ששיכוני הבריגדות שוקעים ולאף אחד לא אכפת,איפה בת גלים של פעם

  4. יעקב איתן

    האזור הנפלא המיועד למועדון הגלישה סואן בעשרות אם לא מאות ערבים הממלאים את מגרשי החנייה במכוניות האאודי המרצדס והלקסוס שלהם..אחרי שהם חוזרים
    הביתה לכפרים האיזור מטונף משיירי מזון בדלי סיגריות בקבוקי פסטיק שקיות פלסטיק וכד.. קשה לאתר דובר עיברית באיזור הזה…מוזיקה ערבית רועשת של צעירים ערבים מתפרעים על אופניים חשמליות ונשים מכוסות מכף ראש ועד בהונות הרגליים. בת גלים הפכה שכונה עם מיעוט יהודי…אותי זה מפחיד ובעיקר מייאש.

  5. קריית חיים

    איכס מה זה המקום המגעיל הזה? בכזה מקום לא אמור ליהות מועדון גילשה סורי!! ניראה כמו מעברה .. ועוד מתחת לגשר??? הזוי לגמרי!! רצה בדיחה כזאת אצל הישראלים… באיזה עיר משקיעים מיליונים על גבי מיליונים אבל לא רואים כלום בעיר?? חיפה כמובן!! כל עוד יהב ראש עיר אין עתיד לעיר הזאת בכל מה שהוא נוגע .. הופך לזבל ומכוער !!! כל הזמן רק כותרות על מה הולך ליהות בעיר ואיזה עיר היא תיהיה בתכלס חיפה רק שוקעת ושוקעת !!!! רק עינת קליש רותם תביא עתיד לחיפה !!! מצביעים לקליש !!!

  6. חוה גרינשטיין

    מצער שיש פרסום להתייחסות גזענית לתופעה טבעית כמו הנאה מחוף ים

  7. בושה לעירייה ההזויה הזו

    במשך 3 שנים המקום עומד נטוש, לא יכלו לפרסם את המכרז הזה ב-2016? ב-2017?
    נזכרו השנה. יעקב פינגולד הוא קבלן הזוי, הורס את אתו"ס, בתקופתו החברה הזו מלאה מחדלים מכף רגל עד ראש.
    עוד עסקן בנבחרת עסקני הכלום והשום דבר של יהב. הרסו את התאטרון העירוני, את אתו"ס ואת החברה הכלכלית.
    פשוט מביש לעשות תעמולה 3 חודשים לפני הבחירות אחרי הזנחה של 3 שנים.

  8. יהודה

    טוב שיש בחירות בפתח , זה מניע את העירייה לעשות דברים . חבל שיש רק כל חמש שנים ולא כל שנה .

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר