רוית שריד וד”ר אייל דורון (צילומים: כפיר סיוון, אלעד דוד)
רוית שריד וד”ר אייל דורון (צילומים: כפיר סיוון, אלעד דוד)

סדרת המפגשים קפה דיגיטל חוזרת לחיפה

ביום ראשון יתקיים במלון גארדן הוטל מפגש של קפה דיגיטל ביוזמתם של בנק לאומי ורשת העיר. החוקר ד”ר אייל דורון ירצה על המהפכה הדיגיטלית והשפעתה על כל רובדי החיים

פורסם בתאריך: 4.7.18 14:07

סדרת המפגשים קפה דיגיטל, אשר מתקיימת ביוזמתם של בנק לאומי ורשת העיר, מגיעה לחיפה גם השנה. המפגשים מתקיימים בכיכובו של החוקר, המרצה, הסופר והיוצר הרב תחומי ד”ר אייל דורון, והם עוסקים בנושא מרכזי רלוונטי עבור כלל הציבור: המהפכה הדיגיטלית וההשפעה העצומה שלה על כל רובדי החיים, החל מהתא המשפחתי ועד בנקאות.

המפגש בחיפה יתקיים ביום ראשון הקרוב במלון גארדן הוטל במתחם מרכז הקונגרסים (רחוב קדושי יאסי 2), ותפתח אותו מנהלת אזור קמעונאות חיפה בבנק לאומי רוית שריד.

 

 

במסגרת המפגש יישא דורון הרצאה שכותרתה היא “להיות מאושרים בעידן הדיגיטלי”. ההרצאה תתמקד בסוגיות כמו האם הטכנולוגיה מפרידה בין אנשים או דווקא מחברת ביניהם, האם אנחנו יותר לבד או יותר ביחד מאשר פעם, ואיך נראית הדרך לחוש מאושרים בעולם דיגיטלי שלא מפסיק להפתיע.

האירוע יחל בשעה בשעה 19:00 ויסתיים בשעה 21:00. ההשתתפות באירוע היא ללא עלות ומותנית בהרשמה מראש (מספר המקומות מוגבל). לפרטים ולהרשמה חפשו בגוגל “ישראל IL" או באתר mrkr.li/digitalcoffee18

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר