מונית שירות (צילום: עופר וקנין)
מונית שירות (צילום: עופר וקנין)

תעריפי המוניות יתייקרו ממחר ב-4.2 אחוזים

החל ממחר תחול עליית מחירים בשיעור של 4.2 אחוזים על מוניות הספיישל ועל קווי השירות העירוניים והבין עירוניים. מחיר התחלתי של נסיעה במונית ספיישל יהיה 12 שקל

פורסם בתאריך: 8.7.18 18:42

המוניות לסוגיהן הן אמצעי חשוב במעבר המיוחל מרכב פרטי לתחבורה ציבורית, בעיקר בערים גדולות כמו חיפה אשר סובלות מגודש תנועה בכבישים וממצוקת חניה, אך החל ממחר (שני) יתייקרו תעריפי הנסיעה במונית בשיעור של 4.2 אחוזים. עליית המחירים תחול הן במוניות הספיישל והן במוניות השירות בקווים העירוניים והבין עירוניים.

ממשרד התחבורה נמסר כי ייקור תעריפי הנסיעה מבוצע בהתאם לצו הפיקוח על מחירי מצרכים ושירותים. לפי התעריף החדש, מחיר התחלתי של נסיעה במונית ספיישל יעמוד על 12 שקל במקום 11.50 שקל עד כה.

 

 

העלאת המחירים היא משמעותית מאוד בחיפה אשר מתאפיינת בפעילות רבה של קווי מוניות שירות, ובהם הקווים מהדר לטירת כרמל, לנוה שאנן, לאוניברסיטת חיפה, לעכו, לנהריה, לכרמיאל ולתל אביב.

ממשרד התחבורה נמסר: "בחודש נובמבר 2016 הוזלו מחירי הנסיעה במוניות בשיעור של 11 אחוז בעקבות המלצת ועדת המחירים הבין משרדית המשותפת למשרד האוצר ולמשרד התחבורה. במרץ 2017 נכנסה לתוקף התייקרות במחירי המוניות בשיעור של ארבעה אחוזים בשל ההתייקרויות שחלו בענף. עליית התעריפים משקפת את ההתייקרויות שחלו בסל התשומות בענף המוניות".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לידיעתכם מחיר נסיעה ברכבת מכפר סבא לנתב"ג 21 שקל, במונית כ150 שקל, מי שיכול להגיע ברכבת למרות שלא תמיד זה נוח, אבל זה זול, אז שנהגי המוניות ידעו מכך גם,

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר