הפגנת ההזדהות עם עזה (צילום: אלה אהרונוב)
הפגנת ההזדהות עם עזה (צילום: אלה אהרונוב)

שוב: הפגנה במושבה הגרמנית נגד פעילות צה"ל בעזה

להפגנה שארגנה תנועת חראכ חיפה הגיעו כמה עשרות מפגינים שמניפים את דגלי פלסטין ונושאים שלטים שעליהם נכתב "שחררו את עזה, שחררו את פלסטין". בהזמנה להפגנה טענו המארגנים כי "הצבא והמדינה הנפשעים של ישראל מגבירים את המצור"

פורסם בתאריך: 15.7.18 21:45

כמה עשרות פעילים מפגינים כעת (ראשון) במושבה הגרמנית בחיפה נגד ההפצצות של חיל האוויר בעזה. המפגינים מניפים את דגלי פלסטין ואוחזים בשלטים שעליהם כתובות בנוסח "שחררו את עזה, שחררו את פלסטין", ו"הפסיקו את ההפגזות".

ההפגנה אורגנה במהלך היום בעמוד הפייסבוק של חראכ חיפה שבו נכתב: "במקום להפסיק את המצור הקטלני, הצבא והמדינה הנפשעים של ישראל מגבירים את המצור וכעת מוסיפים לו הפצצות אגרסיביות, הורגים עוד פלסטינים וגורמים לסבל נוסף. חראכ חיפה קוראים לכולם להצטרף להפגנה כסולידריות עם עמנו בעזה".

 

 

חראכ חיפה היא הקבוצה שבחודש מאי ארגנה את ההפגנות במושבה הגרמנית וברחוב נתנזון, שבאחת מהן נעצרו 21 מפגינים בטענה שהפרו את הסדר הציבורי ונהגו באלימות ובוונדליזם.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מאיה

    הם מפגינים בחיפה נגד פעולה צבעית בעזה ומנפפים דגליי פלסטין במקום להאשים את ממשלת ישראל וצהל שמגן בין היתר גם עליהם מטרוריסטים ערבים שלא נותנים לחיות בשקט ובשלוםשיפנו בהפגנה נגד החמאס והגיאד שהם ארגונים טרוריסטים שפוגעים באזרחים חפים מפשע

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר