גדי וילצ'רסקי (צילום: תומר אפלבאום)
גדי וילצ'רסקי (צילום: תומר אפלבאום)

גדי וילצ'רסקי ישתתף במפגש חיפאי בנושא אקטיביזם

פעילים חברתיים מוזמנים למפגש בנושא אקטיביזם שעורכת שותפות חיפה-בוסטון במתנ"ס טבריה 15. גדי וילצ'רסקי יעביר כיתת אמן בנושא אקטיביזם חברתי וסטנד אפ

פורסם בתאריך: 16.7.18 11:11

שותפות חיפה-בוסטון מזמינה פעילים חברתיים להשתתף במפגש בנושא אקטיביזם שיתקיים מחר (שלישי) בשעה 19:00 במתנ"ס טבריה 15 בהדר. המפגש הוא חלק מסדרת "Talk2Act" ליזמים צעירים שמארגנת ועדת המנהיגות הצעירה של השותפות, והוא נועד לקדם את מעורבותם של צעירים בנעשה בחיפה, לחזק את תחושת השייכות שלהם ולהוות השראה לצעירים חיפאים נוספים להפוך ליזמים חברתיים.

במפגש ישתתפו פעילים חברתיים שיספרו על המיזמים שהם הקימו, ובהם פעילי עמותת רובין פוד, מתנדבי ניידת תרומות דם של מד"א ונציגות של נשים מנהיגות שינוי. את המפגש ינעל הסטנדאפיסט גדי וילצ'רסקי שיופיע עם האלטר אגו שלו עידן מור. הדמות שיצר וילצ'רסקי מבקרת באופן משעשע את החברה, והוא יעביר באמצעותה כיתת אמן שבה ימחיש את האופן שבו ניתן לממש אקטיביזם חברתי באמצעות סטנד אפ.

 

 

מנכ"לית שותפות חיפה-בוסטון ורד ישראלי: "אני מאמינה באדיקות בעשייה וביזמות חברתית. אלו הם בעיני הגורמים המרכזיים אשר מסייעים למעורבות בעיר ומגבירים את סיכויי ההישארות של צעירים בה".

ההשתתפות במפגש היא ללא תשלום אך מותנית בהרשמה מראש.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר