אור שחף (צילום: החברה הכלכלית לחיפה)
אור שחף (צילום: החברה הכלכלית לחיפה)

החברה הכלכלית תקים מינהלת חדשנות בחיפה

בכוונתה של החברה הכלכלית לחיפה להקים ולהפעיל מינהלת חדשנות, שתהווה גוף עירוני מרכז לתמיכה ביזמות מקומית ובחברות סטארט אפ באמצעות השקעות עירוניות

פורסם בתאריך: 17.7.18 13:06

החברה הכלכלית לחיפה הודיעה היום (שלישי) כי בכוונתה להקים ולהפעיל מינהלת חדשנות, שתהווה גוף עירוני מרכז לתמיכה ביזמות מקומית ובחברות סטארט אפ באמצעות השקעות עירוניות.

את הקמת המינהלת, שתתוקצב על ידי החברה הכלכלית, יזמו מנכ"ל עיריית חיפה גדי מרגלית ומנכ"ל החברה הכלכלית אור שחף.

 

 

מהחברה הכלכלית נמסר כי המינהלת תעניק תמיכה כספית בחברות סטארט אפ ובעסקים מקדמי חדשנות שבחרו להקים את מרכז פעילותם בחיפה: "הקמת המינהלת משלימה החלטת ממשלה בדבר השקעה בקידום יזמות טכנולוגית בחיפה בסכום של 25 מיליון שקל בארבע שנים. מטרות העל של פעילות המינהלת יהיו עידוד צמיחה כלכלית בעיר וייצור מקומות עבודה איכותיים בתחומה באמצעות השקעות שיופנו לפעילותן המקצועית של החברות בלבד, ללא אפשרות להשתמש בהן לתשלום דמי שכירות או לשכר למנהלים ולעובדים. המינהלת החדשה תפרסם קול קורא שפונה לחברות הממוקמות בחיפה ופועלות בתחומי הבריאות הדיגיטלית, הציוד הרפואי, הבנייה והתשתיות, העיר החכמה והטכנולוגיות הימיות החדשניות על מנת שיגישו בקשות להשקעה בהן. ההשקעה תהיה באמצעות שיתופי פעולה ומיזמים משותפים עם חממות ועם אקסלרטורים".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. חדשנות ממש.. רק עוד ג'ובין

    מנהלת עוד ג'ובים לעסקנים חברה שתרומתה אפס מאופס

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר