מלון דן פנורמה (צילום: קובי פאר)
מלון דן פנורמה (צילום: קובי פאר)

נתוני המלונאות: היקף הפעילות בחיפה נשמר

מספר הלינות בחצי השנה הראשונה של 2018 היה כמעט זהה למספר הלינות בתקופה המקבילה אשתקד, וגבוה בעשרה אחוזים מחצי השנה הראשונה של 2016. גם מבחינת תפוסת החדרים התמונה היא דומה

פורסם בתאריך: 29.7.18 08:17

נתונים חדשים של התאחדות המלונות בישראל לסיכום חצי השנה הראשונה של 2018 בתחום המלונאות בישראל מלמדים כי נשמר היקף הפעילות במלונות חיפה ביחס לתקופה המקבילה אשתקד וכי בהשוואה לחצי השנה הראשונה של 2016 הוא אף גדל באופן משמעותי.

לפי הנתונים, מספר הלינות במלונות בחיפה בחודשים ינואר-יוני השנה היה 270,200, המהווים ירידה זניחה של אחוז אחד ביחס לתקופה המקבילה אשתקד אך גידול של עשרה אחוז לעומת החודשים ינואר-יוני 2016 (לינה מוגדרת כלינת אורח במלון לילה אחד). ניתן להעריך שלגידול במספר חדרי המלון בחיפה – 1,583 חדרים כיום המהווים גידול של 11 אחוז ביחס לאמצע שנת 2016 – היתה השפעה על הגידול במספר הלינות.

 

 

עיון בפרמטר נוסף של ביקוש למלונות העיר – תפוסת החדרים – מלמד על מגמה דומה. לפי נתוני התאחדות המלונות בישראל, תפוסת החדרים במלונות חיפה במחצית הראשונה של 2018 עמדה על 64 אחוז – שיעור זהה לזה שנרשם בתקופה המקבילה אשתקד, אך בהשוואה לחודשים ינואר-יוני 2016, שבהם היתה התפוסה 61.4 אחוז בלבד, כבר מדובר בגידול לא מבוטל.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יואב

    חייבים לעורר את התיירות בחיפה
    בין היתר יש לפתוח מוקדי בילוי ותחבורה ציבורית בשבת (למשל את הכרמלית)

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר