שר התחבורה ישראל כץ בנסיעה ברכבת (צילום: גיל אליהו)
שר התחבורה ישראל כץ בנסיעה ברכבת (צילום: גיל אליהו)

שר התחבורה הורה לא לצמצם את שירות הרכבות לכרמיאל

רכבת ישראל הציגה שינויים בלוחות הזמנים שלה בעקבות הפעלת הקו המהיר לירושלים, שכללו צמצום בשירות הרכבות לכרמיאל עד להגעתם של קרונות וקטרים חדשים. שר התחבורה ישראל כץ הורה לבטל את הצמצום כדי לא לפגוע בחיבור הפריפריה למרכז

פורסם בתאריך: 31.7.18 16:49

שר התחבורה ישראל כץ הנחה הבוקר את יו"ר רכבת ישראל דן הראל לא לבטל או לצמצם את שירות הרכבות לכרמיאל ולהציג בפניו אלטרנטיבה אחרת במסגרת ההיערכות לפתיחת קו הרכבת המהיר לירושלים.

ממשרד התחבורה נמסר כי אתמול (שני) הציגה רכבת ישראל שינויים בלוחות הזמנים של הרכבת במסגרת הפעלת הקו המהיר לירושלים, ושינויים אלה כללו גם צמצום בשירות הרכבות לכרמיאל עד להגעתם של קרונות וקטרים נוספים לארץ. על רקע שינויים אלה התערב כץ, הורה לבטלם ואמר: "קו הרכבת לירושלים הוא פרויקט לאומי בעל חשיבות עליונה לחיזוקה של ירושלים, בירת ישראל, ויש לעשות הכל כדי להוציאו לדרך. עם זאת, חיבור הפריפריה בגליל ובנגב, כולל קו הרכבת לכרמיאל, הוא יעד חשוב שאותו קידמתי ואני ממשיך לקדם מול התנגדויות רבות, ואין לפגוע בו".

 

 

יצוין כי לביטול השינויים יש משמעות גם בהיבט החיפאי של תנועת הרכבות, מכיוון שקו הרכבת מכרמיאל לבאר שבע ומבאר שבע לכרמיאל עוצר בתחנות חיפה ופותח אפשרויות חדשות לנסיעה מהצפון לחיפה ולכיוון ההפוך.

בהודעה של משרד התחבורה צוין גם כי כץ "הביא את הרכבת לראשונה לכרמיאל ולפריפריה בצפון ובדרום, ומנע כוונות להקפיא למשך שנים את הרכבת לכרמיאל, את רכבת העמק וקווי רכבת נוספים בפריפריה, ועכשיו הוא מביא את הרכבת המהירה גם לירושלים לאחר עיכובים של שנים רבות".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר