בניין עיריית חיפה (צילום: יפית שקאלו)
בניין עיריית חיפה (צילום: יפית שקאלו)

ההכנסות גדלו, תקציב העירייה זינק ב-20 מיליון שקל

ועדת הכספים אישרה גידול של 20,418,800 שקל ביעד ההכנסות של עיריית חיפה עד לסוף השנה. הסעיף העיקרי שהוביל לגידול בהכנסות הוא זה שעוסק בהכנסות שמקורן הוא באגרות ובהיטלים

פורסם בתאריך: 3.8.18 07:56

עיריית חיפה קבעה יעד חדש להכנסותיה עד לסוף השנה: תוספת של כ-20 מיליון שקל ביחס לתקציב המאושר. התקציב השנתי של העירייה מחולק לשני מרכיבים – תקציב הוצאות ותקציב הכנסות. מועצת העיר מאשרת את התקציב סמוך לתחילת השנה בהתבסס על תחזית להכנסות ולהוצאות של המערכת העירונית, אך מעת לעת היא מאשרת במהלך השנה גם הטמעת שינויים בו בהתאם להתפתחויות פיננסיות שונות.

 

 

בישיבתה ביום ראשון אישרה ועדת הכספים של העירייה גידול של 20,418,800 שקל בהיקף תקציב ההכנסות של העירייה לשנת 2018, שכעת עומד על 2,261,415,100 שקל.

לפי הפירוט שהוצג לחברי ועדת הכספים, הסעיף העיקרי שהוביל לגידול בהכנסות הוא הסעיף שעוסק בהכנסות שמקורן הוא באגרות ובהיטלים שונים. ליעד ההכנסות מסוג זה נוסף סכום של 15 מיליון שקל מעבר לציפיות הקודמות, ולכן אישרה ועדת הכספים עדכון תקציבי שמעמיד את התקבולים השנתיים מסעיף זה על 55 מיליון שקל. השינוי שאישרה ועדת הכספים ביעד ההכנסות השנתי של העירייה יובא לאישור מועצת העיר בישיבתה הקרובה.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. נמאס מהארנונה פה

    הארנונה הגבוהה בישראל בלי שום הצדקה, בלי סוף קנסות והיטלים מיותרים,
    ואחרכך מתפלאים שהעסקים עוברים לערים שכנות והתושבים עוזבים גם???
    עירייה עשירה מלהפוך את תושביה לעניים?

  2. ותיק פה

    רב קומות. סיבה לא להמשיך לחלוב מהדיירים אלפי שקלים בשנה. בעיקר אנשים הגרים בשכירות עד 100 מ"ר גם אם זוגות צעירים או וגם ותיקים

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר