ההפגנה נגד חוק הלאום (צילום: אלה אהרונוב)
ההפגנה נגד חוק הלאום (צילום: אלה אהרונוב)

כ-100 מפגינים נגד חוק הלאום מול ביתו של כחלון (וידאו)

קבוצה משותפת של בל"ד, חד"ש, מר"צ ותנועת עומדים ביחד ארגנה הפגנה הערב נגד חוק הלאום. מזכיר חד"ש בחיפה רג'א זעתרה: "שר האוצר משה כחלון מתיימר לעמוד על המשמר בענייני דמוקרטיה, אבל מאזרחים ערבים לא כל כך אכפת לו"

פורסם בתאריך: 4.8.18 21:09

"אפרטהייד רשמי", "פשיסטים, לא תצליחו" ו"דורשים שוויון" – אלה מקצת השלטים שנושאים הערב (שבת) כ-100 מפגינים שנאספו ליד ביתו של שר האוצר משה כחלון בחיפה להפגנה במחאה על חוק הלאום. יוזמת ההפגנה היא קבוצה משותפת של פעילים מהמפלגות בל"ד, חד"ש ומר"צ ומתנועת עומדים ביחד הקוראת לעצמה "מתנגדת לאפרטהייד".

 

 

 

"ההפגנה היא יהודית-ערבית והיא משתלבת עם הקריאה של ועדת המעקב לקיים מחאה בסוף השבוע", אומר מזכיר סיעת חד"ש בחיפה רג'א זעתרה, "היא גם מהווה דרישה לבטל את הזיגזגים של כחלון. אנחנו חושבים שהחוק מכונן משטר של אפרטהייד. זה חוק אנטי דמוקרטי, וכחלון מתיימר לעמוד על המשמר במה שקשור בדמוקרטיה, אבל כנראה שמאזרחים ערבים לא כל כך אכפת לו. בסוף כל מפלגת כולנו הצביעה בעד החוק".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אריה

    אתם ערבים ורובכם מוסלמים. יש בעולם 21 מדינות ערביות ו-57 מוסלמיות בהגדרתן ומדינה יהודית אחת קטנה בעולם בה אתם חיים כמלכים לעומת חיי וזכויות הערבים במדינות הנ"ל. ישראל לעולם לא תהייה המדינה הערבית המוסלמית ה-22 כרצונכם. לטובתכם וטובת ילדיכם ונכדיכם כדאי לכם שחוק הלאום יעזור לכם להתעורר מהחלום הזה שלכם כמה שיותר מהר .

  2. אזרחית ותיקה

    לפי מניין רשמי, יש בחיפה כ-270,000 תןשבים. זאת אומרת 0.037037037%מהתושבים הפגינו; זאת עוד לפני שבדקנו כמה מהמפגינים (בתשלום, כרגיל) כלל וכלל לא היו מחיפה, אלא כאלה שהפקק בכביש 2 הרתיע אותם מלרדת דרומה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר