עיריית חיפה (צילום: רמי שלוש)
עיריית חיפה (צילום: רמי שלוש)

העירייה סיימה את הרבעון בעודף של 3,186,000 שקל

הכנסותיה של עיריית חיפה ברבעון הנוכחי עלו על הוצאותיה, והגירעון המצטבר של העירייה הצטמצם ל-888,000 שקל בלבד, עם זאת, עומס ההלוואות למערכת הבנקאית עדיין קרוב למיליארד שקל

פורסם בתאריך: 10.8.18 07:58

נתוני הדוח הכספי הרבעוני הראשון של עיריית חיפה לשנת 2018 (חודשים ינואר-מרץ) מלמדים כי העירייה סיימה את הרבעון בעודף של 3,186,000 שקל שסייע לה לסגור כמעט לחלוטין את הגירעון המצטבר שלה.

הדוח שהוצג לחברי מועצת העיר מתאר באמצעות הנתונים השונים את תמונת המצב הפיננסית של העירייה. לפי הדוח, העודף התקציבי נוצר בזכות ההפרש בין גובה ההכנסות של העירייה לגובה הוצאותיה ברבעון הראשון: סך הכנסות של 675,645,000 שקל לעומת סך הוצאות של 672,459,000 שקל.

 

 

עודף זה הוביל בסוף הרבעון לצמצום הגירעון המצטבר של העירייה ל-888,000 שקל בלבד (גירעון מצטבר בתקציב הרגיל, שמיועד למימון השירותים השוטפים לתושב, משקף את מאזנה הכספי של הרשות המקומית לאורך השנים. סיום שנה או רבעון בעודף תקציבי מוביל לצמצום הגירעון המצטבר).

על הסיכום החיובי של המאזן הכספי של העירייה ברבעון הראשון ממשיך להעיב עומס ההלוואות שעליה להחזיר למערכת הבנקאית אשר הסתכם בסוף הרבעון בכ-964.5 מיליון שקל. עם זאת, יש לציין כי ביחס לתחילת הרבעון פחת סך המלוות לפירעון ב-54.6 מיליון שקל.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. בואוננדבר

    כן עודף שוטף של 3 מליון שקל..
    אבל גרעון עתק מצטבר של 1 מליארד שקל
    ועם ההתחייבויות לגמלאים זה 2 מליארד שקל

  2. שיסללו את כביש כבביר לכיוון כביש החוף. להקלת עומסים ועוד דרך מילוט. לצה מעוכב?

    שאלה

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ראש העיר הכושל גובה ארנונה הכי יקרה בארץ הורס את המסחר בעיר התחתית בהדר ונשאר עם עודף.

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    עד הבחירות יהיה מינוס בקופה- בקרוב הפקת ענק לקראת ראש השנה באולמי נסיך מצריים בהשתתפות כל כוכבי הזמר אשר עולים לציבור כ50000 ש"ח כל אחד. אבטחת עיר הנוער בתקציב פרטי על חשבון העיריה ( המשטרה לא מעוניינת), טקס גזירת פתיחת הכרמלית לנסיעה עד סוכות שבו יגלו שיש תקלה ואז ישביתו אותה לכמה חודשים , טקס סלילת כביש דרך הים , ועוד כמה טקסים שכרגע חסרים להם תאריך( ממתינין לסקר האחרון לפני הבחירות ואז נחליט איזה טקס/מסיבה/ארוע נעשה על מנת שהציבור יבחר שוב בגוזל)

  5. אברהם כהן צדק

    ואל תגידו שאין קשר לבחירות שמגיעות בקרוב לראשות העיר.
    אם יש עודף מדוע העיריה דורשת ממשפחות מוחלשות שלהם ילדים עם צרכים מיוחדים תוספת של מאות אחוזים לתשלום למוסדות שהאחריות העיריה. לוקחים את כל הקצבה של הילד כי 4000 ש"ח המבקשים מההורים עוד 2300 ש"ח בחודש.
    תתביישו .

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר