חברי כנסת בהפגנה מול ביתו של שר האוצר משה כחלון (צילום: שמעון כהן)
חברי כנסת בהפגנה מול ביתו של שר האוצר משה כחלון (צילום: שמעון כהן)

גמלאי כוחות הביטחון וח"כים הפגינו מול בית שר האוצר

כ-500 גמלאים של כוחות הביטחון, שהצטרפו למשמרת המחאה הנמשכת כ-41 יום וקיימו הפגנה מול ביתו של השר משה כחלון, זכו לתמיכתם של חה"כ נאוה בוקר, אורן חזן וסאלח סעד

פורסם בתאריך: 13.8.18 15:44

חה"כ נאוה בוקר ואורן חזן מהליכוד וסאלח סעד מהמחנה הציוני הגיעו היום (שני) ביחד עם כ-500 גמלאים של כוחות הביטחון למפגן של מחאה מול ביתו של שר האוצר משה כחלון. זהו היום ה-41 מאז שהוקמה משמרת המחאה מול ביתו של כחלון בעקבות ערעורו על הסדר הביטחון התעסוקתי לגמלאי כוחות הביטחון שאינם אנשי קבע. משמרת המחאה הוקמה על ידי תנועת זכויותינו בקולנו שנוסדה לפני שנה, ושלושה ממארגניה שובתים רעב.

ח"כ בוקר אמרה לנוכחים: "הגעתי לכאן היום בראש ובראשונה כאלמנת משטרה שמזדהה עם כאבכם. כשאני נפגשת איתכם, הגמלאים, אני מבינה מיד את תחושת העוול שאתם מרגישים. חייתי לצד האיש שלי במשך 14 שנה והייתי עדה לעבודה הקשה בשעות שהן לא שעות, להקרבה הגדולה ולסיכון החיים. כאשר אתם אומרים 'המדינה בגדה בי' אני מזדהה איתכם. אי הכרה בזכות הלגיטימית שלכם לתוספת שכר שמגיעה לכם היא בושה ותעודת עניות למדינה".

 

 

גיל רוטר מיוזמי המחאה: "הקמת האוהלים בחיפה ובירושלים היא נדבך נוסף בהתנהלות המשפטית שנמשכת כבר 12 שנה ולא הובילה אותנו עד כה לסיום הפרשה. קיבלנו הבטחות משר האוצר שיכבד את ההחלטה של בית הדין האזורי וידאג לסיום המשבר אבל בפועל לא קרה כלום. אנו עומדים בפני פרשת דרכים, והמנהיגים צריכים לקבל החלטות. אני קורא בראש ובראשונה לראש הממשלה בנימין נתניהו לגלות מנהיגות ולסיים את הסאגה המכוערת הזאת. זאת מלחמה על העתיד הכלכלי שלנו. זאת מלחמה על הכבוד שלנו שנרמס בשנה האחרונה על ידי המנהיגים והפוליטיקאים. במשך 30 יום שבתנו רעב בשקט ובדממה. אילו היה מדובר באסיר ביטחוני היתה קמה צעקה".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משקיף צפוני

    ח"כ בוקר, בוקר טוב לך .התעוררת?אם את כל כך חברתית מדוע אינך דואגת למעוטי היכולת שהופכים לסיעודיים ואינם מסוגלים לשלם הוצאות אישפוזם.את והבוס שלך למפלגה , דואגים רק לעצמכם ולמקורביכם אולם את עמך ישראל אתם זורקים לכלבים ולכל הרוחות.לכן לא מגיע לכם דבר.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר