המנוף שבו נלכד המפעיל (צילום: דוברות איחוד הצלה כרמל)
המנוף שבו נלכד המפעיל (צילום: דוברות איחוד הצלה כרמל)

דרמה ברמת ויז'ניץ: מנופאי חולץ מגובה של 45 מטר (וידאו)

כבל שניתק ממנוף פגע ככל הנראה בשני קווי מתח גבוה וגרם לפיצוצים ולהפסקת אספקת החשמל. מפעיל המנוף לא הצליח להיחלץ מתאו, ולוחמי האש הצליחו לחלצו בתום פעולה נועזת

פורסם בתאריך: 17.8.18 14:07

בדקות האחרונות הסתיים מבצע חילוצו של מפעיל המנוף שפעל ברחוב אהבת ישראל בשכונת רמת ויז'ניץ בחיפה לאחר שפגע בקווי מתח גבוה במהלך עבודתו, והוא נותר לכוד בגובה של כ-45 מטר. לאחר שנותקה הזנת החשמל למתחם טיפסו אנשי יחידת החילוץ של לוחמי האש מתחנת חיפה אורן צוקרמן ואדם צ'ונג במעלה המנוף וחברו למפעילו. לוחמי האש אבטחו את המפעיל ובפעולה מבוקרת הגלישו אותו אל הקרקע, וכעת הוא נבדק על ידי גורמי הרפואה במקום.

מוקדם יותר בשעות הצהריים הוזעקו שלושה צוותים של לוחמי אש לרחוב אהבת ישראל בעקבות דיווח על מנופאי במצוקה. מהדיווח הראשוני עלה כי קווי מתח בסביבת המנוף ניתקו, ומפעיל המנוף דיווח שהוא חש שלא בטוב ואינו מסוגל להיחלץ מתאו. בהמשך דווח כי ככל הנראה כבל שניתק מהמנוף פגע בשני קווי מתח גבוה.

 

 

מארגון איחוד הצלה דווח כי באזור שנפגע נגרמו פיצוצים אחדים והחשמל נותק. מהמוקד העירוני נמסר כי בעקבות הפגיעה בקו המתח הגבוה תיתכן הפרעה באספקת החשמל לשכונות רוממה, נוה שאנן והדר.

 

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר