הרב פרופ' דניאל הרשקוביץ וראש הממשלה בנימין נתניהו (צילום: ראובן קסטרו)
הרב פרופ' דניאל הרשקוביץ וראש הממשלה בנימין נתניהו (צילום: ראובן קסטרו)

מסתמן: פרופ' הרשקוביץ ימונה לנציב שירות המדינה

הרב פרופ' דניאל הרשקוביץ, הרב של שכונת אחוזה בחיפה, קיבל הצעה מראש הממשלה בנימין נתניהו להתמנות לנציב שירות המדינה. הרשקוביץ השיב בחיוב להצעה, וכעת תלוי מינויו באישור של ועדה מיוחדת

פורסם בתאריך: 27.8.18 10:36

ראש הממשלה בנימין נתניהו הציע לרב פרופ' דניאל הרשקוביץ, הרב של שכונת אחוזה בחיפה, את תפקיד נציב שירות המדינה. הרשקוביץ השיב בחיוב להצעה, וכעת תלוי מינויו באישור של ועדה מיוחדת לבחירת נציב המדינה בראשות השופט בדימוס חנן אפרתי, שבה חברים פרופ' מינה טייכר ופרופ' דב גולדברגר. יצוין כי המועמדת הקודמת לתפקיד – עפרה ברכה, מנהלת אגף במשרד הפנים – נפסלה על ידי הוועדה.

הרשקוביץ הוא פרופסור למתמטיקה ששימש בעבר דיקן הפקולטה למתמטיקה בטכניון ונשיא אוניברסיטת בר אילן. בשנים 2013-2009 הוא כיהן כשר המדע וכחבר כנסת מטעם מפלגת הבית היהודי. בתחילת חודש מרץ השנה מונה הרשקוביץ על ידי נשיא המדינה ראובן ריבלין לתפקיד יו"ר המועצה הלאומית למחקר ופיתוח, וזאת בהמלצתו של שר המדע והטכנולוגיה אופיר אקוניס.

 

 

בשיחה עם "כלבו – חיפה והצפון" אמר הרשקוביץ: "אני אכן המועמד של נתניהו. הוא פנה אלי, אני הבעתי את הסכמתי, וכעת המינוי נמצא בתהליך".

האם אמרו לך מתי תקבל תשובה?

"לא. אני מעריך שלא ימשכו את ההחלטה הרבה זמן כי כהונתו של ממלא מקום נציב שירות המדינה אודי פראוור עומדת לפקוע ב-5 בספטמבר. אמנם אפשר להאריך אותה אבל אני מאמין שאקבל מענה בקרוב".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר