הקריאה להפגנה בדף האירוע בפייסבוק
הקריאה להפגנה בדף האירוע בפייסבוק

הפגנה בעקבות תקיפת הצעירים הערבים בחוף נאות

כ-120 אנשים הודיעו בפייסבוק על כוונתם להגיע להפגנה בעקבות תקיפתם של שלושה צעירים משפרעם בחוף קרית חיים. מארגני ההפגנה: "פשעי השנאה נגד אזרחים ערבים הם התרגום של חוק הלאום"

פורסם בתאריך: 27.8.18 17:09

קבוצות של פעילים וגופים פוליטיים מארגנים הפגנה ביום חמישי בעקבות תקיפתם של שלושה צעירים ערבים שבוצעה בסוף השבוע בחוף נאות בקרית חיים. קבוצת מתנגדות לאפרטהייד, מרכז מוסוא לזכויות האזרחים הערבים בישראל, ארגון מאבק סוציאליסטי וסיעת חד"ש הודיעו אתמול (ראשון) על קיום ההפגנה, ובדף האירוע בפייסבוק אישרו כ-120 איש את השתתפותם ומאות הביעו עניין.

בסוף השבוע דווח כי צעיר ניגש אל שלושה אנשים משפרעם שבילו על החוף בשעות הלילה המאוחרות שבין חמישי לשישי ושאל אותם אם הם ערבים. כשאמרו לו שכן, הוא עזב את המקום ושב אליו כעבור דקות אחדות עם חבורה של כעשרה גברים שתקפו את השלושה במוטות ברזל, בחגורות ובסכינים. השלושה, שהוכו קשות ונזקקו לטיפול רפואי, סיפרו כי תוצאת התקיפה היתה עלולה להיות חמורה יותר, אבל הם ניצלו בזכות שני עוברי אורח שהתקשרו למשטרה. התוקפים הספיקו לברוח לפני שהשוטרים הגיעו למקום, אך מאז נעצרו שני חשודים במעשה – אחד מהם שוחרר והשני שוחרר למעצר בית.

 

 

"פשעי השנאה האחרונים נגד אזרחים ערבים בחוף הים בקרית ים ובמקום עבודה בבנימינה הם התרגום בשטח של חוק הלאום", נכתב בדף האירוע בפייסבוק, "ממשלה שמדירה שני מיליון בני אדם ממעגל האזרחות והלגיטימיות, מתכחשת לזכויותיהם ומסיתה נגדם באופן עקבי היא ממשלה פשיסטית ומסוכנת שנושאת באחריות לפשעי שנאה וגזענות ולהתרת דמם של אזרחים ערבים במקומות העבודה, הלימוד, הבילוי ובמרחב הציבורי כולו. ביום חמישי נגיע לטיילת בקרית חיים – יהודים וערבים, יהודיות וערביות – כדי להעביר מסר נחרץ: לא נרים ידיים מול הגזענות, לא נהיה שק חבטות לפשיזם. האזרחים הערבים יחיו במולדתם בכבוד ובשוויון".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. דוד

    האם החלאות שעומדות להםגין בשבת על הכאת הערבים הפגינו כאשר חיות ערבים על שנים רצחו את האב שהגן על ביתו באחד מחופי תל אביב לאחר נסיונם של החלאות לאנוס כנראה את ביתו. האם גם האיש בן השישים שהוכה כמעט למות בבנימינה ומאושפז במצב קשה גם נגד הבהמות והחיות על שנים. גם שם תפגינו צואת שמאל.

  2. דוד

    א י הראשון ללכת להפגנה אם אלה שהולכים להפגנה יפגינן גם נגד פעולותאלימות מהצד השני. זאת משואה נכונה

  3. רועי

    לא תומך במי שביצע, מעניין שכלי התשקורת וארגונים שונים יודעים לקפוץ ולקרקר במשך שבוע שלם בגלל מקרה ספציפי ושוכחים מקרי תקיפה שונים בכיוון ההפוך

  4. ... ביד לשון

    תעמולת שקרי קיצוני שמאל, לא חשוב מאיזה עם, תורמת לרצח יהודים:
    |
    יהודים דתיים בחו"ל "על הכוונת" של שונאי ישראל ונרצחים על ידיהם כי יהודים דתיים מזוהים עם הציונים. האחרונים נתפסים כשטניים בגלל תעמולת הטעיה והשנאה שתועמלני שמאל קיצוני מסיעים לה. כך לדעתי.
    |
    לדעתם של כל 3 העתונים של הקהלה היהודית בבריטניה, קהלה שתמיד השתיכה למרכז-שמאל הפוליטי, התנגדותו של קורביין לאסור שם תעמולה שמשוה בין ישראל לגרמניה הנאצית או טוענת "ציונות היא גזענות"- הינה "איום קיומי לחיים יהודיים במדינה" (- http://www.maariv.co.il/journalists/Article-655667 מעריב קרולין גליק 10.08.18) "נציגים יהודים שייקחו חלק בוועידת מפלגת הלייבור שתיערך בחודש הבא בליברפול יוכלו לקבל שירותי אבטחה … שירותי האבטחה אף יוצעו לחברי פרלמנט שהיו קורבנות למתקפות מצד תומכיו של קורבין."(- https://www.10.tv/news/171147 חדשות עשר 26.08.18 )
    |
    יתר על כן, לדעתי, תעמולת קיצוני שמאל שהם יהודים, כיון שנתפסת כ"הודאת בעל דין – כמאה עדים", מתסיסה כשאור שבעיסת ההסתה הג'יהאדיסטית שמשלהבת מאות מיליונים של ג'יהאדיסטים, שלוחצים על ממשלותיהם להשתתף במלחמה ב"שטן", ומגיסת, מתוך אותם מאות מיליונים, מתנדבים לחילות הג'יהאד של דאעש בסיני ושל איראן בסוריה.
    |
    יכלתו של צה"ל להגן ולהציל מוגבלת עקב דעת קהל עוינת באירופה (והממשלות והמוסדות שנגררים אחריה), גם באירופה מושפעים ממה שנדמה כ"הודאת בעל דין – כמאה עדים".
    |
    על אף שאני מתנגד לסתימת פיות, לטעמי האישי צריך להתיר הסתה לרצח רק כשהיא מוגבלת לפי אותם כללים שהם כללי ההגנה העצמית ורק כשהיא נחוצה לבקורת נחוצה, על כן אין להתיר אמת חלקית-מסלפת, ו"עובדות" שאינן אלא האשמות משוערות שאינן מוכחות. אמנם, אם הסתה לרצח משתמעת מהתרעה שמשקפת את המציאות, אז אפשר לטעון לזכותו של המסית, בהנחה שסוף האמת להתגלות בין כך ובין כך, אולי אף אחרי שהמציאות שעליה התריע תדרדר עוד יותר, ש"איש [שכבר] הרוג הרג" (אבל לא זאת היא גישת המחוקק).

  5. עדנה ברג

    כול אלימןת אני מגנה,,אני מקווה שגם אתה!,,אז אם במקרה הזה הנפגעים הם בחורים משפרעם,,שישבו על חוף הים וזהו פשעם,,אני בטוחה שאתה מגנה את הפגיעה בהם,אלא אם כן,,אתה מעודד אלימות,,ואז אנחנו כבר לא מדברים באותה שפה,,למרות שאנחנו חיים באותה מדינה,,,

  6. ואדי סאליב

    אם רק הייתם מבינה ממה שהם אומרים לא הייתם מגיעים להפגנה להגן עליהם , מבחינת אנחנו המפגרים אשר נותנים להם ליגיטמציה להרים את הראש במקום להחזיר אותם למקום שלהם כמו שבנות ה 70-80 , הילדים של היום מרגישים שאין דין ואין דין לכן מרשים לעצמם לדבר בצורה בוטה אבל כאשר מראים על תגובה פתאום כל יפי הנפש מגיעים להפגנה

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר