הרצאה של נטע - המרכז לפיתוח קריירה
הרצאה של נטע - המרכז לפיתוח קריירה

מיזם חדש: סדנאות לנשים למימוש הפוטנציאל בעולם העבודה

מטרותיו של המיזם "להתקדם בדרך שלך", שמיועד לנשים עצמאיות ושכירות, הן לקדם ולהעצים אותן בתחום העסקי-מקצועי, להעניק להן כלים לפיתוח הקריירה שלהן, לקדם עסקים משלהן ולהתקדם לדרגת מקבלי ההחלטות בארגונים ובחברות

פורסם בתאריך: 2.10.18 13:03

מיזם משותף של החברה הכלכלית לחיפה, יועצת ראש העיר לשוויון מגדרי באטריז רוזן כץ ונטע – המרכז לפיתוח קריירה מציע לנשות העיר סדנאות למימוש הפוטנציאל בעולם העבודה. מטרותיו של המיזם שנקרא "להתקדם בדרך שלך" ואשר מיועד לנשים עצמאיות ושכירות הן לקדם ולהעצים אותן בתחום העסקי-מקצועי, להעניק להן כלים לפיתוח הקריירה שלהן, לקדם עסקים משלהן ולהתקדם לדרגת מקבלי ההחלטות בארגונים ובחברות.

המיזם מורכב משש סדנאות שיתקיימו אחת לחודש במשך חצי שנה במשרדי החברה הכלכלית במתחם מת"ם. כל סדנה תימשך שלוש שעות והן יעסקו בנושאים כמו ניהול זמן אפקטיבי, פרזנטציה, מיתוג אישי לשכירות ולעצמאיות, תקשורת בין אישית, ניהול משא ומתן וקבלת החלטות.

 

 

מנהלת הפיתוח העסקי בנטע מירי אשוח: "קריירה היא חלק מרכזי בחייהן של נשים רבות, אך מעטות מהן זוכות לקבל הכשרה מעשית לניהול ולקידום התחום הזה במהלך שנות עבודתן. פעמים רבות המיומנויות האלו עושות את ההבדל בין להיתקע בתפקיד כלשהו בעבודה לבין להתקדם. לכן מטרתו של המיזם היא להנגיש את הידע הזה, שבדרך כלל רק מנהלות בכירות זוכות לקבל, לכל אשה שמעוניינת בכך. העובדה שגורמים בעיריית חיפה שמו לעצמם מטרה לסייע לנשים בפן הזה מראה על חשיבה יוצאת דופן ועל השקעה בנשים שבעיר".

לדבריה של אשוח, הנשים יוכלו לבחור אם להשתתף רק בסדנה אחת או ביותר לפי תחומי העניין שלהן.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר