ניר זיכלינסקי וליאור אפלבאום (צילום: יח"צ)
ניר זיכלינסקי וליאור אפלבאום (צילום: יח"צ)

איגוד התעשיינים יזם קורס דירקטורים למפעלים

איגוד התעשיינים במרחב הצפון פתח בחיפה קורס להכשרת דירקטורים למפעלי תעשייה בצפון. הקורס שנפתח בשיתוף עם איגוד הדירקטורים ומטרתו היא להקנות ידע מעמיק על מכלול הנושאים הקשורים לתפקיד הדירקטור

פורסם בתאריך: 20.10.18 13:04

ביוזמת איגוד התעשיינים במרחב הצפון נפתח בחיפה קורס דירקטורים המיועד להכשרת דירקטורים למפעלי תעשייה בצפון. מטרת הקורס שנפתח בשיתוף עם איגוד הדירקטורים היא להקנות ידע מעמיק על מכלול הנושאים הקשורים לתפקיד הדירקטור, ובהם הגדרת תפקיד הדירקטור – סמכויותיו, זכויותיו וחובותיו, הקניית כלים יישומיים ומיומנויות שנדרשים לתפקיד, הכרת המערכת הפיננסית בישראל ולימוד נושאים כמו דיני חברות וממשל תאגידי.

משתתפי הקורס, שיימשך 65 שעות אקדמיות וייערכו בו סיורים בשטח, ילמדו על אודות שוק ההון והנפקות, שיפוי, ביטוח, מיתוג אישי, חשבונאות ודוחות כספיים. בקורס ירצו מומחים שממלאים תפקידי דירקטור בחברות גדולות במשק, והמנהל האקדמי של הקורס הוא מנכ"ל חברת SRI GLOBAL GROUP רו"ח ניר זיכלינסקי.

 

 

מנהל התאחדות התעשיינים במרחב הצפון ליאור אפלבאום: "מנהלים בכירים נדרשים לקבל כיום החלטות בעלת משמעות כלכלית מרחיקת לכת בשוק תנודתי שיש בו מרכיב קבוע של אי ודאות, ולכן היכרות מעמיקה עם המערכת ועם השיקולים הרלוונטיים לקבלת החלטות היא בבחינת תנאי הכרחי לביצוע תפקיד דירקטור שכרוכה בו אחריות גדולה".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר