אנית ברגר ז"ל (צילום מתוך דף הפייסבוק של אנית ברגר)
אנית ברגר ז"ל (צילום מתוך דף הפייסבוק של אנית ברגר)

השחקנית אנית ברגר נהרגה בתאונת דרכים בלוס אנג'לס

השחקנית אנית ברגר, שמוכרת בעיקר מסדרת הטלוויזיה "שנות ה-80", נהרגה בתאונת דרכים בלוס אנג'לס. אביה יעקב ברגר: "הורים לא צריכים לקבור את ילדיהם. היא לא הספיקה כלום בחיים. זה כאב נוראי"

פורסם בתאריך: 21.10.18 17:52

השחקנית אנית ברגר, שמוכרת בעיקר מסדרת הטלוויזיה "שנות ה-80", נהרגה בתאונת דרכים בלוס אנג'לס. ברגר היא בתו של יעקב ברגר שהוצב במקום החמישי ברשימת הליכוד למועצת העיר.

ברגר למדה בתיכון רודמן בקרית ים ולאחר מכן למדה לימודי משחק ואמנות במכללת ויצו בחיפה והתגוררה עם משפחתה בשכונת אחוזה. בשנת 2015 היא השתתפה בעונה השנייה של הסדרה "שנות ה-80" כחברתו של דניאל אסייג (שלום בסדרה). "היא היתה בחורה מדהימה ומלאת אור ואהבה. אבדה גדולה וכאב בלתי נתפס", ספד לה אסייג בפוסט בעמוד הפייסבוק שלו.

 

פוסט ההספד של דניאל אסייג

 

גם מני אסייג, התסריטאי הראשי של הסדרה, ספד לברגר בעמוד הפייסבוק שלו וכתב: "תמיד נזכור את הכישרון הגדול, החן הצרוף, החיוך הנעים והאישיות הכובשת".

 

פוסט ההספד של מני אסייג

 

לפני שלוש שנים עברה ברגר ללוס אנג'לס כדי להתפתח בתחום המשחק ועסקה בפרסום דיגיטלי ובהפקת סרטונים. לפני שלושה חודשים היא נישאה לברט ג'ושוע, שגם הוא נפצע בתאונת הדרכים. התאונה אירעה ביום רביעי, כאשר נהג שנסע במהירות גבוהה וחצה צומת באור אדום התנגש ברכב שבו נסעו בני הזוג. ביום שישי נפטרה ברגר מפצעיה, ובעלה עדיין מאושפז בבית חולים בלוס אנג'לס.

ארונה של ברגר יוטס מחר לארץ, והלוויה תתקיים ביום שלישי בשער ברוש של בית העלמין שדה יהושע.

 

 

"הידיעה נפלה עלי כרעם ביום בהיר", אמר אביה יעקב ברגר ל"כלבו – חיפה והצפון", "הורים לא צריכים לקבור את ילדיהם. לאיזה מצב הגענו? היא לא הספיקה כלום בחיים. זה כאב נוראי. היא השאירה רושם עז על כל מי שהכיר אותה. כולם המומים ומתקשרים אלי ביום ובלילה, וזה משהו בלתי נתפש. אמה ואחיה המומים. כולנו הרוסים".

"הכרתי את אנית בתיכון במסגרת תחרות של כישרונות צעירים. היה לה קסם אישי, וכבר אז אפשר היה לראות כמה היא שאפתנית", מספר בנימין קוגן, חברה לכיתה בבית הספר רודמן, "עקבתי אחרי המסע שלה להגשמה עצמית. לפני שנתיים היא עבדה על סדרה דוקומנטרית משלה ששילבה את הרפתקאותיה בלוס אנג'לס עם סיפורים של אמנים שונים מסביב לעולם. היא תמיד עבדה קשה מאוד כדי להגשים את החלומות שלה ונתנה לי השראה בעניין הזה".

 

אנית ברגר ז"ל (צילום מתוך דף הפייסבוק של אנית ברגר)

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר