הרכבת בתחנת מרכז השמונה (צילום: רמי שלוש)
הרכבת בתחנת מרכז השמונה (צילום: רמי שלוש)

הרכבת תאריך שני קווים צפונה בימי ראשון

בניסיון להקל על הצפיפות הרבה ברכבות בעקבות פתיחת הקו בין תל אביב לירושלים תאריך הרכבת את מסלולן של שתי רכבות היוצאות ממרכז הארץ צפונה עד נהריה. "אנשי הרכבת עושים כל שניתן כדי להקל את הצפיפות", נמסר מרכבת ישראל

פורסם בתאריך: 25.11.18 19:52

רכבת ישראל מרחיבה החל מהערב (יום ראשון) את תדירות הרכבות לתחנות בצפון הארץ כדי לתת מענה לביקוש הרב שיוצר צפיפות בקרונות. הצפיפות נוצרה כתוצאה מהעברת קרונות לקו החדש בין תל אביב לירושלים.

בכל יום ראשון הרכבת שתצא מתחנת אשקלון בשעה 20:06 לתחנת תל אביב מרכז סבידור תמשיך לנהריה ותעצור בדרכה בכל תחנות חיפה – חוף הכרמל, בת גלים, מרכז השמונה, מרכזית המפרץ, חוצות המפרץ וקרית חיים. נוסף על כך, הרכבת שתצא מדי יום ראשון בשעה 21:28 מתחנת תל אביב מרכז סבידור, שהיתה אמורה לסיים את מסלולה בתחנת מרכז השמונה בחיפה, תמשיך עד נהריה ותעצור גם בתחנות מרכזית המפרץ, חוצות המפרץ וקרית חיים.

 

 

מרכבת ישראל נמסר: "אנשי רכבת ישראל עושים כל שניתן, ובכלל זה שימוש ברעיונות יצירתיים מחוץ לקופסה, כדי להקל על הנוסעים את הצפיפות המורגשת ברכבות. הדבר נעשה תוך ניתוח עמוק של הביקוש המשתנה לקווים השונים בנקודות הזמן המשתנות לאורך היממה. אנו נמשיך ונהפוך כל אבן כדי להביא לרווחה תחת האילוצים הקיימים".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אזרח ותיק

    עסקים זה ג'וב בעירייה . גם שכר רכב ביגוד נסיעות חול ללא שום עשייה

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר