הפקק בכניסה לחיפה (צילום: רמי שלוש)
הפקק בכניסה לחיפה (צילום: רמי שלוש)

רוב לנוסעים לעבודה ברכב פרטי בחיפה

54.5 אחוז מהמועסקים בחיפה מגיעים למקום העבודה ברכב פרטי - נתון שהוא נמוך מהממוצע הארצי העומד על 58.6 אחוז אך גבוה מהנתון בירושלים ובתל אביב. רק 20 אחוז מהמועסקים בעיר מגיעים למקום העבודה באמצעות אוטובוס או מונית שירות

פורסם בתאריך: 10.12.18 12:01

רוב המועסקים בחיפה מגיעים למקום עבודתם באמצעות רכבם הפרטי. לפי תמונת המצב המתוארת בשנתון הסטטיסטי העירוני ואשר מתבססת על נתוני הסקר החברתי לשנת 2016 של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, 54.5 מהמועסקים בחיפה הגיעו למקום עבודתם באמצעות רכבם הפרטי (ההגדרה רכב פרטי כוללת גם רכב מסחרי המשמש להובלת משא או המיועד לכך).

נתון זה נמוך מהממוצע הארצי (58.6 אחוז), אך הוא גבוה מהנתונים שנרשמו בירושלים (51.5 אחוז) ובתל אביב-יפו (51.2 אחוז).

 

 

לפי השנתון, שהוכן על ידי האגף לתכנון אסטרטגי ומחקר בעירייה ואשר מהווה בסיס מידע מקיף על חיפה בתחומים השונים, 20 אחוז בלבד מהמועסקים בחיפה הגיעו למקום עבודתם באמצעות אוטובוס או מונית שירות.

נתון זה אמנם גבוה מהממוצע הארצי (17 אחוז), אך הוא נמוך מהנתון שנרשם בירושלים (30.4 אחוז). בתל אביב-יפו השיעור הוא כמעט זהה לזה שנרשם בחיפה – 19.4 אחוז.

עוד עולה מהנתונים בשנתון כי 8.2 אחוזים מהמועסקים בחיפה הגיעו למקום עבודתם בהסעה מאורגנת ו-17.3 אחוז עשו זאת באמצעים אחרים הכוללים נסיעה ברכבת, רכיבה על אופניים והליכה ברגל.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר