טלי ריי (צילום מתוך חשבון הפייסבוק של טלי ריי)
טלי ריי (צילום מתוך חשבון הפייסבוק של טלי ריי)

מי יטפל בבעלי החיים של טלי ריי?

טלי ריי, תושבת שכונת קרית אליעזר שהקדישה את חייה להצלת בעלי חיים, נפטרה בשבוע שעבר מדום לב בגיל 37. בדירתה נשארו שני כלבים, חמישה חתולים בוגרים וארבעה גורי חתולים שהיא לא הספיקה למצוא להם בית אומנה או למסרם לאימוץ. כעת מחפשים להם חבריה בתים מאמצים

פורסם בתאריך: 1.1.19 09:12

ביום חמישי שעבר הלכה לעולמה טלי ריי, תושבת שכונת קרית אליעזר, שהקדישה את חייה להצלת בעלי חיים, ובעיקר חתולים. ריי, מאפרת במקצועה, נפטרה מדום לב בגיל 37, ובדירתה נשארו שני כלבים, בני 10 ו-15, חמישה חתולים בוגרים וארבעה גורי חתולים שהיא לא הספיקה למצוא להם בית אומנה או למסרם לאימוץ.

"היא עזרה לבעלי חיים במשך כל חייה", מספרת חברתה אנסטסיה סטופק, "היא האכילה גורים בטפטפת וטיפלה בהם במקום וטרינר כי לא היה לה כסף לטיפולים. היו לה כמה פינות האכלה לחתולים בקרית אליעזר, ובכל יום היא האכילה עשרות חתולים. בעלי החיים היו כמו ילדים בשבילה. זאת אבידה גדולה. כל מי שעוסק בעזרה לבעלי חיים בחיפה וגם מחוצה לה מכיר אותה".

סטופק מספרת עוד שמעבר לעזרה לבעלי חיים, ריי אהבה מאוד את מקצועה, ובחגים היא איפרה בהתנדבות ילדים במחלקה האונקולוגית בבתי החולים בחיפה.

 

 

כעת מחפשים סטופק וחבריה של ריי אנשים שמעוניינים לאמץ את הכלבים ואת החתולים שריי טיפלה בהם, שנשארו בינתיים בדירתה של ריי אשר דמי השכירות שלה שולמה עד לסוף חודש ינואר.

"לא נמסור את החיות לכל אחד אלא רק לאלה שאנחנו יודעים בוודאות שלא ינטשו אותם", אומרת סטופק, "יש בדירה כלבה שסובלת מחרדות ולא יכולה להישאר לבד, וריי תמיד הלכה איתה לכל מקום ולעולם לא השאירה אותה לבד. אחד מגורי החתולים הוא חסר עין שהיא הצילה אותו".

הלווייתה של ריי נערכה אתמול (שני) בבית שדה יהושע, והגיעו אליה פעילים רבים למען בעלי חיים. היא השאירה אחריה שני הורים.

 

טלי ריי (צילום מתוך חשבון הפייסבוק של טלי ריי)

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר