ההצפה ברחוב העלייה השנייה בשכונת בת גלים (צילום: יעל בז'רנו)
ההצפה ברחוב העלייה השנייה בשכונת בת גלים (צילום: יעל בז'רנו)

"עורק התחבורה הראשי של בת גלים נראה כמו ונציה" (וידאו)

אתמול בבוקר, לאחר לילה של גשמים, התעוררו תושבי שכונת בת גלים וגילו שוב הצפה ענקית ברחוב העלייה השנייה, סמוך לתחנת הרכבל התחתון ולמחלף אלנבי. התושבים טוענים להזנחה מתמשכת של עיריית חיפה: "מדי פעם הם שמים פלסטר קוסמטי ומתגאים שהם עושים משהו"

פורסם בתאריך: 1.1.19 20:36

תלונות בקרב תושבי שכונת בת גלים על מפגע חוזר ונשנה ברחוב העלייה השנייה, ליד תחנת הרכבל התחתון: אתמול (שני) בבוקר, לאחר לילה של גשמים, התעוררו תושבי השכונה וגילו הצפה ענקית על הכביש, סמוך למחלף אלנבי. תושבי השכונה טוענים להזנחה בנושא ההצפה שחוזרת ונשנית ומתלוננים על כך שהעניין לא טופל.

תושבת השכונה זאזא כהן: "אני ילידת בת גלים, ומאז היותי ילדה אני זוכרת את ההצפות הקשות ברחובות מסוימים בשכונה ובפרט ברחוב העלייה השנייה שהוא ציר מרכזי. יכול להיות שבשנת 1974 זה עוד התקבל על הדעת, אבל הייתי מצפה שבשנת 2019 הדברים ייראו אחרת. זו הזנחה של עיריית חיפה לאורך שנים רבות. מדי פעם הם שמים פלסטר קוסמטי ומתגאים שהם עושים משהו. כספים בוזבזו לחינם על שיפוצים לא מועילים, והנה שוב – כמה טיפות של מים והכביש הראשי מוצף ומכסי הביוב מתרוממים. צריך אטמים לאף כדי לא להריח את הסירחון".

 

 

 

חברת מועצת העיר יעל שנער מסיעת הירוקים שבאופוזיציה: "כבר שנים שגשמי הברכה לא מביאים ברכה לרחוב העלייה השנייה. עורק התחבורה הראשי של השכונה מוצף לחלוטין ונראה כמו ונציה, רק ללא הגונדולות. התושבים בבניינים הסמוכים ודרי בית האבות נאלצים להישאר ספונים בביתם. הדבר המרגיז ביותר הוא שבכל שנה נעשות עבודות שיקום, אך ללא מחשבה תחילה וללא תכנון, וכך הנהר הבת גלימי נותר בעינו, עד לגשמים הבאים. סיעת הירוקים קוראת לראש העיר לקיים את הבטחת הבחירות שלה בנוגע למימוש הפוטנציאל של שכונת בת גלים ולהימנע מתיקונים קוסמטיים שלא מחזיקים מים".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. עזה, לא ונציה

    נהר של ביוב! הקו הראשי של כל חיפה עולה על גדותיו בגלל הזרמת מי גשם לביוב. הגיע הזמן שמי כרמל יטפלו בהזרמות הלא חוקיות האלה!

  2. חיים

    כמה זמן יקח לקליש להתחיל כבר לטפל בבעיות בחיפה????תראו את רון קובי תוך שנייה הפך את טבריה כבר…. קליש בנתיים לא עשתה חצי דבר וזה מתחיל להמאס תאמת!!!! איפה עציוני איפה מי שדיבר ודיבר….. למי הם מחכים??? הזמן עף אם לא יתחליו עכשיו אז לעולם לא??? בנתיים קלוש מאכזבת

  3. קלישה עינבית

    לחיים הנכבד. בת גלים לא נמצאת כלל בתוכניות לשיפור העיר- לא היתה בעבר ולא תהיה בעתיד. הסיבה היחידה שפתחו כביש גישה היה ככל הנראה כי אדם חשוב רצה להגיע לים ראה את הבורות והמפגעים בכביש- ככל הנראה נגרם נזק קל לרכבו ולאחר איום משפטי קל ודרש ואף קיבל מהעיריה כביש גישה חדש . אחרת אין שום סיבה מדוע אין טיפול שורש למקום. אבל היי לפחות יש רכבל חדש מנקודה א לשום מקום עם עצירת בניים באמצע הר

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר