חברת סטרט אפ (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)
חברת סטרט אפ (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)

"המרחב הפיננסי שבין רמת גן לתל אביב נפתח לצפון"

רשות ניירות ערך אישרה להיי סנטר - חברה בת של החברה הכלכלית לחיפה - לבצע השקעות המונים בחברות סטרט אפ בסכומים החל מ-500 שקל. יו"ר החברה הכלכלית וסגן ראש העיר דוד עציוני: "הסתיים העידן שבו ההשקעות בסטרט אפים השתייכו למועדון מצומצם"

פורסם בתאריך: 28.1.19 17:11

חברת היי סנטר – חברה בת של החברה הכלכלית לחיפה – קיבלה מרשות ניירות ערך אישור להשקעות המונים שיאפשר לציבור להשקיע בחברות סטרט אפ ולהצטרף כבעלי מניות בסכומי השקעות של החל מ-500 שקל. האישור ניתן בהתאם למתווה שלפיו זכאיות חברות העומדות בדרישות לפנות למספר בלתי מוגבל של משקיעים ללא צורך בפרסום תשקיף ולגייס מהם עד שישה מיליון שקל.

מטרת פעילותה של חברת היי סנטר היא לתת ליזמים ולחברות הייטק קטנות הזדמנות לפתח את הטכנולוגיה שברשותם ולעזור להם להביאה לכדי מסחור, ובתחום השקעות ההמונים היא תפעל באמצעות אתר היי פאנד.

 

 

"הסתיים העידן שבו ההשקעות בסטרט אפים השתייכו למועדון מצומצם של בעלי הון", אמר סגן ראש העיר חיפה ויו"ר החברה הכלכלית דוד עציוני, "הקמת ישות פיננסית חדשה כאן בחיפה תאפשר לציבור הרחב להפוך לבעל מניות בהליך פשוט ונגיש. רשות ניירות ערך מאפשרת לנו היום לשלוח זרוע תומכת ומקדמת אל חיפה והצפון. המרחב הפיננסי שבין בנייני העסקים של רמת גן לבין שדרות רוטשילד בתל אביב נפתח אל צפונה של מדינת ישראל".

מנכ"לית חברת היי סנטר יעל מיטלמן: "אנו מחוללים בחיפה ובצפון שינוי דרמטי בתפישה של השקעות המונים. הפתרון שנציע פוטר את היזמים מהמסלול היקר של פרסום תשקיף. החברות שיפנו אלינו לצורך גיוס השקעות יעברו הליך מסודר של קבלת אישור, שבו נבחן אותן במטרה לאשר גיוס רק לחברות שנשתכנע באיכות ההצעה שלהן לציבור. עם זאת, שאיפתנו היא שההליך יהיה מזורז ונגיש. הציבור הרחב יוכל להיות בעל מניות ושותף בסטרט אפים ובעסקים קטנים תמורת השקעה בסכום של מאות שקלים בלבד".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. עציציוני

    כלומר מרות או אלפי משקיעים קטנים יאבדו את כספם על קזינו הסטארט-אפים שבהם 8 מכל 10 נסגרים בהפסד ההשקעה. יאללה מי בא לזרוק כסף? אולי עציציוני ישקיע ממשכורתו המנופחת.. יש לו עכשיו ימבה כסף לזרוק עח זה

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר