עינת קליש רותם עם אמיר ולינוי סוסן (צילום: ניר שובר)

הפגישה המרגשת של קליש רותם והילדה לינוי שחלתה בלוקמיה

ראש העיר עינת קליש רותם נפגשה בלשכתה עם עובד העירייה אמיר סוסן ועם בתו לינוי בת ה-10 שחלתה בלוקמיה לפני שבע שנים ושסיפורה סימל את מצב התחלואה העודפת בחיפה כתוצאה מזיהום האוויר. סוסן: "ראש העיר תמכה בנו לאורך כל הדרך, התעניינה ושאלה"

פורסם בתאריך: 30.1.19 21:05

ראש העיר עינת קליש רותם נפגשה היום (רביעי) בלשכתה עם עובד העירייה אמיר סוסן ועם בתו לינוי שחלתה בלוקמיה כשהיתה בת 3 ושסיפורה סימל את מצב התחלואה העודפת בחיפה כתוצאה מזיהום האוויר.

לאחר שגופה לא הגיב לטיפולים הכימותרפיים נאלצה לינוי לעבור השתלת מוח עצם, אך מכיוון שלא נמצא תורם מתאים ערכה משפחתה כמה ימי התרמה. בסופו של דבר נמצא תורם מתאים בארצות הברית, מוח העצם נשלח לארץ, ולינוי עברה את הניתוח. השיקום שהיא עברה היה ארוך, וכעת היא סובלת מאפילפסיה כתוצאה מהטיפולים הכימותרפיים האגרסיביים שהיא עברה. כעת תובעת משפחתה את משרד הבריאות ואת המשרד להגנת הסביבה.

 

 

"קליש רותם מלווה אותנו מאז שלינוי חלתה, לפני כשבע שנים", מספר אמיר סוסן, "היא תמכה בנו לאורך כל הדרך, התעניינה ושאלה. היא גם תומכת בתביעה שהגשנו. היום נפגשנו שוב, בפעם הראשונה שלה כראש העיר. דיברנו על הצעדה שנערוך ביום שני שבו יצוין יום המודעות הבין לאומי לסרטן. הצעדה תיפתח במתחם לב המפרץ ותסתיים בשערי חברת בז"ן, ואני אהיה בין הנואמים שם".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר