המדעטק (צילום: מושון תמיר)
המדעטק (צילום: מושון תמיר)

מעתה ובכל יום רביעי – המדעטק בחינם

המדעטק פותח את שעריו לקהל הרחב בחינם בימי רביעי כשירות לקהילה ובניסיון לעודד ילדים ובני נוער להגיע ולהתעניין במדע

פורסם בתאריך: 12.2.19 13:21

המדעטק – המוזיאון הלאומי למדע טכנולוגיה וחלל פותח את שעריו לקהל הרחב בחינם בימי רביעי, למעט בחגים ובחופשות. יצוין כי בימי רביעי פועל המוזיאון מהשעה 10:00 ועד לשעה 15:00, וכי מחיר כרטיס כניסה ליחיד בקופות הוא 89 שקל ומחיר כרטיס משפחתי המאפשר כניסה של עד ארבעה אנשים הוא 300 שקל. במוזיאון מציינים כי מדובר בשירות לקהילה ובניסיון לעודד ילדים ובני נוער להגיע ולהתעניין במדע.

במוזיאון מוצגות כעת כ-20 תערוכות, ובהן "מדעי החיוך" – תערוכת בריאות הפה והשיניים, "אנרגיה ירוקה" שעוסקת בהפקת חשמל באמצעים שאינם מזיקים לסביבה ושימוש באנרגיה זמינה למגוון שימושים, "מבט אל השמים" – תערוכת אסטרונומיה, "קסם של מדע" – הסודות שמאחורי הקסמים, "מבעד לעדשה" – תערוכה שמציגה אוסף של מכשירים מדעיים, ו"מחישובים למחשבים" שעוקבת אחרי ציוני הדרך העיקריים בהתפתחות כלי החישוב.

 

 

עוד במוזיאון: בית קולנוע שמציג סרטים בתלת מימד; פארק נובל אנרג'י למדע שמציג את פועלם של המדענים הגדולים בהיסטוריה ובהם ליאונרדו דה וינצ'י, ארכימדס ואייזיק ניוטון; פאב-לאב – מעבדה לתכנון ולייצור דיגיטלי שמטרתה היא להקנות ידע להפיכה של רעיון למוצר באמצעות תכנון ממוחשב, הדפסה תלת מימדית, חיתוך בלייזר וכרסום ממוחשב; ואולם נטריקס שהוא חלל דיגיטלי אינטראקטיבי.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר