גל הירש (צילום: מפלגת מגן)
גל הירש (צילום: מפלגת מגן)

"זו החלטה אומללה שפוגעת בצעירי חיפה ובדימוי העיר"

יו"ר מכון מנהיגות העתיד ויו"ר מפלגת מגן תא"ל (במיל') גל הירש טוען כי ראש העיר עינת קליש רותם ביטלה ללא כל הסבר את כנס חיפה למנהיגות שאותו הוא ייסד עם עמותת בוגרי הפנימיות הצבאיות וראש העיר לשעבר יונה יהב. הירש: "ההחלטה של ראש העיר נעשתה באופן חד צדדי ובלי לשוחח איתנו". מהעירייה לא נמסרה תגובה

פורסם בתאריך: 8.3.19 20:48

כנס חיפה למנהיגות שאמור היה להתקיים בשבוע הקרוב בוטל, ומייסדו תא"ל (במיל') גל הירש טוען כי מאחורי הביטול עומדת ראש העיר עינת קליש רותם. כנס חיפה למנהיגות נוסד בעיר לפני שלוש שנים ביוזמה משותפת של הירש, המשמש יו"ר מכון מנהיגות העתיד ויו"ר מפלגת מגן, עמותת בוגרי הפנימיות הצבאיות וראש העיר לשעבר יונה יהב. כנס המנהיגות הוא כנס חינוכי שמטרתו היא להעלות על סדר היום הציבורי, ובעיקר בפני דור העתיד, נושאים כמו איכות סביבה, מנהיגות ודו קיום.

השנה אמור היה הכנס להתקיים בפעם השלישית במרכז הקונגרסים ולהימשך יומיים – יום אחד עבור הקהל הרחב ויום שני עבור בני נוער מחיפה והסביבה, אבל לדבריו של הירש, ראש העיר עינת קליש רותם ביטלה אותו בלי לספק כל הסבר.

 

 

הירש: "זו החלטה אומללה שאין בה שום היגיון ושפוגעת בעיקר בצעירים של חיפה ובדימויה של העיר. ייסדנו את כנס חיפה למנהיגות עם שותפים יקרים כדי להעניק לצעירי העיר ערכים לעתיד ולהשביח את איכות המנהיגות בישראל. בכנסים הקודמים השתתפו אישים בכירים ומעוררי השראה, ובהם שרים, חברי כנסת, חתני פרס נובל ומובילי דעה בתחומי הביטחון, הכלכלה, החברה והאקדמיה, והתקיימו דיונים מעמיקים בנושאים אלה. תמוהה בעיני החלטתה החד צדדית של קליש רותם לבטל את הכנס. ההחלטה של ראש העיר נעשתה באופן חד צדדי, ללא התייעצות ובלי לשוחח איתנו. קיבלנו פניות מגורמים רבים שהביעו אכזבה על כך שהכנס לא מתקיים גם השנה כמתוכנן. מיד עם הודעת הביטול פניתי לקליש רותם בדרישה לקבל הסבר מניח את הדעת, והנהלת הכנס פנתה במקביל לעירייה, אבל לצערי לא זכינו עד כה לכל התייחסות".

מעיריית חיפה לא התקבלה תגובה.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

10 תגובות
  1. חיפאי

    קליש באה לעשות סיבוב על חיפה ולהמשיך לכנסת, ממש לא איכפת לה מהעיר

  2. משה

    חחחחחחחחחחחח חיפה מצחיקה אותי אני כבר מבולבל לבכות או לצחוק

  3. דני דין

    יש להעביר את הכנס לתל אביב שם אין קאליש יש חולדאי.9

  4. אבנר בן נר

    הרי זה ברור שכל מה שתוכנן אצל יהב או שיהב מוזמן אליו — מתבטל. זוהי קנאות וצרות אופק מצד ראש העיר החדשה…או שעוזריה הם הבעיה. אבל גם אם עוזריה הם הבעיה – היא אחראית. מבזיון לבזיון!

  5. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כי קליש היא שמלאנית קנאית למה ציפתם?

  6. קליש מס’ 1

    מה צריך את הכנס המיותר הזה
    כל הכבוד לגברת ראש העיר שלאט לאט מעיפה את כל הביזבוזים המיותרים שהצטברו שנים על גבי שני על חשבוננו….וגם מעיפה את כל הקומבינות של יהב ומקורביו
    שיהיה שבוע טוב חיפה

  7. כנס מיותר

    טוב עשתה קליש. הכנס היה לכבוד יונל'ה שלנו שיכל להיות מארח נדיב ולהתמנגל. עכשיו שהוא איננו הכסף הולך לתנועות הנוער שם קליש הוסיפה תקציב.

  8. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    הכנס היה תעמולת בחירות ואגו טריפ אישי של גל הירש. לא היו שם ערכים לצעירים והשתתפו בו בעיקר תלמידי בתי ספר בשעות הלימודים שלהם. טוב עשתה קליש

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר