אלטון ג'ון (צילום: Greg Allen, AP)
אלטון ג'ון (צילום: Greg Allen, AP)

הפרמיירה העולמית לסרט על אלטון ג'ון תוקדש לרמב"ם

ב-22 במאי תיערך בלונדון הבכורה העולמית של הסרט "רוקט מן" על חייו של הזמר הבריטי אלטון ג'ון. כל ההכנסות מהאירוע יוקדשו להקמת חדר צנתורים בבית החולים לרפואת לב שמוקם בימים אלה בקריה הרפואית רמב"ם

פורסם בתאריך: 9.4.19 09:48

הפרמיירה העולמית של הסרט "רוקט מן" על חייו של הזמר הבריטי אלטון ג'ון תתקיים בלונדון ב-22 במאי, והכנסותיה יועברו כתרומה לקריה הרפואית רמב"ם.

הבכורה החגיגית תתקיים בבית הקולנוע Cineworld שבלסטר סקוואר, והיא תופק בשיתוף עם אגודת ידידי בית החולים באנגליה ובישראל. ברמב"ם חווים התרגשות בשל הזכות שנפלה בחלקם מכיוון שאין זה שכיח שהכנסותיה של פרמיירה עולמית לסרט מוקדשות לבית חולים, ובוודאי לא בית חולים בישראל. הייעוד של התרומות שייאספו באירוע הוא הקמת חדר צנתורים בבית החולים לרפואת הלב על שמו של איל עופר שנבנה בימים אלה.

משתתפי הפרמיירה ישלמו בין 75 ל-500 לירות שטרלינג לכרטיס, בהתאם למיקום באולם שמכיל 650 מושבים, וייהנו מקבלת פנים מפוארת.

 

המודעה על הפרמיירה העולמית של "רוקט מן"

 

 

"רוקט מן" הוא סרט ביוגרפי-מוזיקלי על חייו של אלטון ג'ון בבימויו של דקסטר פלטשר, והוא הופק על ידי כמה חברות ובהן פרמאונט, שגם אחראית על הפצתו. הצפי הוא שהסרט, שבו משולבים להיטיו הגדולים של הזמר, יהפוך לשובר קופות, כפי שקרה לאחרונה עם הסרט "רפסודיה בוהמית" שהציג את קורות חייו של סולן להקת קווין פרדי מרקורי. הקרנתו המסחרית של הסרט בבתי הקולנוע באנגליה תחל ב-24 למאי ובארצות הברית ב-31 במאי.

בהפקת האירוע מעוניינים שאלטון ג'ון והשחקן טארון אגרטון שמגלם אותו יהיו אורחי הכבוד בפרמיירה וכבר יצרו קשר בעניין עם המנהלים של השניים.

מנהלת פיתוח שווקים וקשרי תורמים ברמב"ם ענבר שחף אמרה ל"כלבו – חיפה והצפון": "כבוד גדול שפרמיירה עולמית לסרט מדובר כל כך מקושרת לרמב"ם ולאירוע תרומה עבורו. אנחנו חשים בהתרגשות הן בקרב הקהילה החיפאית והן בקרב הקהילה הישראלית בלונדון ומזמינים נותני חסויות ותורמים לסייע לנו להגיע למטרה".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר