מ"מ מנכ"ל קבוצת בזן שלומי בסון ונציג חברת האייר צ'אנוון ליאו
מ"מ מנכ"ל קבוצת בזן שלומי בסון ונציג חברת האייר צ'אנוון ליאו

שת"פ בין בז"ן לענקית האלקטרוניקה הסינית האייר

חברת האייר - יצרנית מכשירי החשמל הביתיים הגדולה ביותר בסין - וקבוצת בז"ן חתמו על הסכם לשיתופי פעולה בתחומי החדשנות. שיתופי הפעולה יתמקדו בנושאי טרנספורמציה דיגיטלית של תעשיות מסורתיות ויכללו תמיכה ביזמים, קידום פיתוחים ומינוף יתרונות משותפים

פורסם בתאריך: 2.7.19 08:05

ענקית האלקטרוניקה הסינית האייר (HAIER), שהיא יצרנית מכשירי החשמל הביתיים הגדולה ביותר בסין, וקבוצת בז"ן חתמו על הסכם לשיתופי פעולה בתחומי החדשנות. ההסכם נחתם בכנס סין-ישראל לשיתופי פעולה עם חברות, שנערך בפארק החדשנות בעיר צ'נגדו שבסין.

לאחרונה הקימה בז"ן מערך חדשנות אשר מציע תמיכה רחבה להאצת מחקר ופיתוח של טכנולוגיות במסגרת תוכנית גמישה המאפשרת קבלת מיזמים בשלבים שונים. ההסכם נחתם מול זרוע חדשנות של האייר שהוקמה בסוף שנת 2017 ושבמסגרתה היא מקדמת כ-300 סטרט אפים בתשע מדינות ברחבי העולם.

מקבוצת בז"ן נמסר כי שיתופי הפעולה יתמקדו בנושאי טרנספורמציה דיגיטלית של תעשיות מסורתיות ויכללו תמיכה ביזמים, קידום פיתוחים ומינוף יתרונות משותפים.

 

 

שלומי בסון, מ"מ מנכ"ל קבוצת בז"ן: "חתמנו על הסכם שיתוף פעולה לחדשנות בין ענקית תעשייה סינית גלובלית וענקית תעשייה ישראלית מקומית ששואפות להתחדש. החלטנו לקדם ביחד את החדשנות שנדרשת בתעשייה שלנו באמצעות הסכם שיתוף פעולה חוצה גבולות וחוצה יבשות. נקים קבוצות עבודה משותפות כדי לבחון כיצד ניתן להשתלב ביחד בעולמות אלו".

דניאל אולייסקי, מנכ"ל האייר ישראל מרכז חדשנות: "המרכז בישראל הוקם ב-2017 במטרה לאתר באקו סיסטם הישראלי טכנולוגיות חדשניות ולהציגן למרכזי הפיתוח של האייר הפזורים בכל העולם. ההסכם שנחתם מהווה הזדמנות של האייר העולמית להרחיב את פעילות החדשנות ולהיכנס לתחומים חדשים".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר