חזיר בר (צילום: ארנון דטנר)
חזיר בר (צילום: ארנון דטנר)

ראש העיר הורתה להפסיק לדלל חזירי בר באמצעות ירי

בפוסט שפרסמה ראש העיר עינת קליש רותם נכתב כי היא הורתה להתחיל לטפל בנושא "בשיטות אחרות, מגוונות והומניות יותר" וציינה כי הירי הוכח כלא יעיל. נוסף על כך הזמינה קליש רותם את הציבור למפגש בנושא שייערך בשבוע הבא

פורסם בתאריך: 3.9.19 10:27

ראש העיר חיפה עינת קליש רותם הורתה להפסיק לדלל חזירי בר באמצעות ירי. בפוסט שהעלתה לדף הפייסבוק שלה כתבה קליש רותם: "בימים האחרונים, ואחרי לימוד מעמיק של הנושא, הוריתי להפסיק את דילול חזירי הבר ולהתחיל לטפל בנושא בשיטות אחרות, מגוונות והומאניות. לידיעתכם, הירי הוכח כלא יעיל".

 

 

בהמשך דבריה הזמינה קליש רותם את הציבור למפגש שיתקיים ביום שני, 9 בספטמבר, בשעות 18:00-17:00 בהיכל העירייה. "רוצים לשמוע עוד? יש לכן מה לתרום לגיבוש הפתרונות והכיוונים החדשים? אתם מוזמנים לבוא למפגש", כתבה קליש רותם.

במודעה שאותה צירפה ראש העיר לפוסט ושכותרתה היא "אצלנו בסלון מס' 8 – מפגשים ייעודיים בסלון עיריית חיפה" נכתב כי נושא הפגישה יהיה "חזירי בר או חזירי עיר".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

13 תגובות
  1. עמית

    רק תיקון. יום שני 9 בספטמבר ולא 10.
    כל הכבוד על שינוי המגמה המבורך.

  2. רחוב לינקולן + הרופא , חיפה

    הגיע הזמן שמישהו יטפל במפגע התברואתי הזה פעם אחת ולתמיד , זה עובר כל גבול !!!

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בונבון כרמליסט מפונק למפגע התברואתי הזה קוראים חיות.

  4. דרור

    סוף-סוף… חיכיתי לזה. חזירי הבר בפרט וחיות הבר בכלל, הן נכס וכך ראוי להתייחס אליהן.

  5. כבביר

    כל יפה הנפש,התמהוניים,גורמים סבל לשאר האזרחים,שחוששים לצאת בערבים מהבתים,בגלל החזירים.החיות המסוכנות הללו,מתרבות ומהוות סכנה בריאותית חמורה,ונזקים לרכוש.אין פתרון הומני!!.להרוג זה ההפך מהומני!! בלי דילול מסיבי לא יהיה פתרון.להחזיר את השליטה לציידים

  6. חיפאי אמיתי 100%

    החלטה הזויה. צריך להתחיל לצוד חזירי בר בהיקפים מוגברים. חזירי הבר מסכנים את התושבים. מדובר על חיה מסוכנת עם ניבים שיכולה להרוג בני אדם. חזירי בר אגרסיביים במיוחד כשהגורים שלהם לצדם, וזה קורה בדרך כלל. חזיר בר זו סכנת מוות. כיום יש מקומות בעיר שנכבשו על ידי חזירי הבר, ומי שנכנס לשם מסכן את חייו, כמו למשל מדרגות הספורט. לכל המתיפייפים במגדל השן שרוצים שנתייחס לחזירי הבר המסוכנים כמו לחתולי רחוב נאחל לפגוש בסמטה אפלה חזיר בר עם גורים. אתם הרי אוהבים את זה.

  7. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    חחח כרמליסטים יקרים. . לצוד עלק. . נצוד אתכם אולי, חבורה של נקבות פחדניות, ראיתי עשרות פעמים משפחות שלמות של חזירי בר ומעולם לא הותקפתי, צאו מהסרט, טבע זה יפה, אולי אם הגברת קליש תתדאג לניקיון הרחובות , אז לא יהיה מה לחפש פה, אתם צריכים להבין דבר אחד, חיות ובני אדם צריכים לחיות בהגמוניה, זה פאקינג כרמל, יש פה חיות כמו שיש בני אדם, תלמדו לתת כבוד לחיות.

  8. קקית

    במקום לצוד חזירי בר, בבקשה תצודו את האנשים שלא אוספים את הקקי של הכלב שלהם ברחוב שלי. באמצעות דו"ח מאיים.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר