דוכני אוכל בפסטיבל "החג של החגים" (צילום: צבי רוגר)
דוכני אוכל בפסטיבל "החג של החגים" (צילום: צבי רוגר)

העירייה תאפשר הצבת דוכני מזון בחודש דצמבר ברחבי העיר

לרגל אירועי "החג של החגים" הודיעה עיריית חיפה כי לאורך כל חודש דצמבר יתאפשר לעסקים ולבתי אוכל להוציא דוכנים במאפייני כל חג. במסגרת זו לא יותרו צליית בשר ודגים, שימוש בפחמים ומכירת בקבוקי זכוכית ונרגילות

פורסם בתאריך: 10.12.19 15:00

לרגל אירועי "החג של החגים" פרסמה עיריית חיפה מסמך תחת הכותרת "מדיניות דוכנים והוצאת סחורה". במסמך נכתב כי "חודש דצמבר מאופיין בחגיגות של אור, צבע וצלילים ובהצגת מרכולת אופיינית עבור כל חג. אי לכך יוצאת מדיניות לחודש זה, ובעיקרה מחד לאפשר לעסקים, לתושבים ולתיירים ליהנות מצבעוניות מנהגי החג, ומאידך לשמור על הכללים הנאותים במסגרת החוק".

בהתאם למדיניות זו, שתוחל בכל רחבי העיר לחודש דצמבר בלבד, יתאפשר לעסקים ולבתי אוכל להוציא דוכנים במאפייני כל חג "כאשר הדוכן צמוד לבית העסק ולא מהווה מכשול ו/או הפרעה להולכי רגל במרחב הציבורי ו/או בכביש וחובת נגישות (מעבר) של לפחות מטר וחצי".

 

 

באשר לבתי אוכל לא יותרו בדוכן המזון צליית בשר ודגים, שימוש בפחמים, מכירת בקבוקי זכוכית ושימוש באמצעי גז, וכל דוכן שמחייב נקודת חשמל והוצאת כבל יידרש לאישור של חשמלאי מוסמך. דוכן מזון שאינו בעל עסק סמוך יחויב לקבל היתר. כמו כן, לא תותר הצבת דוכן למכירת נרגילות או לשימוש בהן.

בעירייה מציינים כי "מדיניות זו היא הקדמה למדיניות רחבה יותר שלשכת ראש העיר באמצעות מינהלת 2030 עובדת על כינונה ותצא בזמן הקרוב".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר