ישיבת הערכת המצב שנערכה היום (צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)
ישיבת הערכת המצב שנערכה היום (צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)

כל האירועים מבוטלים, המתנ"סים והספריות ייסגרו

בישיבת הערכת מצב שהתקיימה היום בעיריית חיפה נקבע כי כל האירועים המתוכננים, כולל אירועי יום העצמאות, מבוטלים, וכי כל המתנ"סים והספריות בעיר ייסגרו. אגף הרווחה, השירות הפסיכולוגי ומינהלת הורים יפעלו ללא קבלת קהל, ומערכת החינוך תפעל באמצעות מערכת למידה מרחוק

פורסם בתאריך: 15.3.20 14:40

בישיבת הערכת מצב שקיימה היום (ראשון) ראש העיר עינת קליש רותם, בהשתתפותם של מנכ"ל עיריית חיפה, מנהלי האגפים ונציג פיקוד העורף, נקבע כי כל האירועים המתוכננים, כולל אירועי יום העצמאות, מבוטלים, וכי כל המתנ"סים והספריות בעיר ייסגרו.

עוד נקבע כי אגף הרווחה, השירות הפסיכולוגי ומינהלת הורים יפעלו באופן מלא ללא קבלת קהל, וכי מערכת החינוך תפעל באמצעות מערכת למידה מרחוק ותתמוך בתלמידים ובהוריהם באמצעות צוותים של פסיכולוגים ויועצים חינוכיים. אגף התברואה ימשיך לתת מענה לפינוי האשפה ולניקיון הרחובות בהתאם למגבלות ולהוראות של משרד הבריאות, והמוקד העירוני ערוך בצוות מתוגבר, כולל נוכחות של נציג רווחה, וייתן מענה לכל פניותיהם של התושבים.

 

 

מהעירייה נמסר כי היא "תמשיך לעמוד בקשר ישיר מול כל גורמי החירום והמשרדים הממשלתיים הרלוונטיים על מנת לטפל בנושא הקורונה ולסייע עד כמה שניתן בצמצום התפשטות הנגיף, וכן לשמור על קשר רציף עם הציבור בכל מקרה שבו היא תידרש". כמו כן תתקיים מדי בוקר הערכת מצב יומית.

קליש רותם: "אני ממשיכה ופונה לכל התושבים להמשיך ולקיים את הוראות משרד הבריאות. הקפדה על ההוראות תעזור למנוע ככל הניתן את התפשטות הנגיף. העירייה ממשיכה לתת מענה מלא לצורכי התושבים ועומדת בקשר עם כל הגורמים הרלוונטיים לטובת מזעור נזקי משבר הקורונה".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

9 תגובות
  1. השאלה עם הרב פרץ ושולחיו ממשיכים לחפור את המקווה בבת גלים??

    או שיצאו להפסקה/פגרה.

  2. ג'ודי

    העב"מית (העבריינית המורשעת) מבסוטית. את הכסף שנחסך על אירועי יום העצמאות היא תיתן למקורביה במינהלת שחיתות 2030.

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    רהע באופן עקבי לא מבינה בניהול עיר או ניהול עירייה. עבודה במתנסים ובבתים קהילתיים זה הרבה יותר מלפתוח אירוע ולסגור אותו. יש הרבה מה לעשות בספרייה, בבית קהילתי ובמתנ"ס כשאין קבלת קהל וגם כשלא מתקיים אירוע. בהחלטה ניכר חוסר ההבנה של תפקידה, והמחשבה המוטעית שעובדי העירייה אינם חיוניים. אין למנהלי העירייה החדשים מושג מה עושים העובדים

  4. קאופמן שרה

    למה ספריות סגורות זה לא מקום בידור בימים אלה כשיושבים דעות בבית חשוב שספריות יתפקדו

  5. ספריה ומתנ"ס - חממת חיידקים

    התגובות לא ברורות בנוגע לספריות והמתנ"סים. המקומות האלו מכילים הרבה אנשים בו זמנית ולכן הם יהיו כמו מדגרת חיידקים. לא הגיוני הרי לפתוח ספריה או מתנ"ס לעשרה אנשים…

  6. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ענת
    המקווה שלך בבת גלים לא מעניין אף אחד
    תפסיקי לחפור לגבי זה, לא מעניין אותנו הקשקושים האלה, אנשים מתעסקים בקיום החיים
    ואת כל פעם מחדש מברברת על המקווה ועל איזה רב בבת גלים
    כאילו כל מדינת ישראל תיפול או תקום על המקווה בבת גלים
    תתקדמי הלאה
    כבר נמאס מהטוקבקין האלה

  7. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מצפה שעיריית חיפה תתפקח ותאפשר לעובדים הרבים שמופעלים בחירום בבית החולים בני ציון (בית חולים עירוני) חנייה חינם בכחול לבן בכל המשמרות.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר