עיריית חיפה (צילום: רמי שלוש)
עיריית חיפה (צילום: רמי שלוש)

הקורונה הגיעה ללשכת ראש העיר: שתי עובדות נשלחו לבידוד

שתי עובדות ותיקות בלשכת ראש העיר נדרשו להיכנס לבידוד ביתי בעקבות חשיפה לחולה קורונה מאומת. עד כה, השתיים הן היחידות בלשכתה של עינת קליש רותם שנשלחו לבידוד, ובעיריית חיפה מעריכים כי מדובר בטעות באיכון של השב"כ

פורסם בתאריך: 19.7.20 14:23

שתיים מעובדות לשכת ראש העיר בחיפה נדרשו להיכנס לבידוד ביתי בעקבות חשיפה לחולה קורונה מאומת – כך נודע ל"כלבו – חיפה והקריות". העובדות הן מזכירות ותיקות בלשכה, ולעת עתה הן היחידות בלשכתה של עינת קליש רותם שנדרשו לעשות כן.

גורמים בעיריית חיפה מציינים כי ממידע שנמסר לשתיים ממשרד הבריאות, הן נחשפו לחולה מאומת ב-8 ביולי, יום רביעי, בשעות 8:00-7:00 בלשכת ראש העיר, ומשום כך הן נדרשו לשהות בבידוד עד 22 ביולי. עוד אומרים בעירייה כי תמוה שהשתיים נדרשו להיכנס לבידוד, שכן מבדיקה שנערכה בעירייה עולה כי ביום ובשעה שבהם נחשפו שתי העובדות לחולה קורונה לא הגיעו ללשכה גורמים מחוצה לה, ועובדים אחרים שהיו במקום לא קיבלו הודעה דומה. לכן סבורים בעירייה כי מדובר בטעות של איכון השב"כ.

 

 

בכל מקרה, שתי העובדות עברו היום (ראשון) בדיקת קורונה. אחת מהן נמצאה שלילית להימצאות הנגיף, והשנייה עדיין ממתינה לתשובה.

מעיריית חיפה נמסר בתגובה: "העירייה, ובכלל זה ראש העיר ואנשי לשכתה, מקפידים למלא אחר כל ההוראות וההנחיות של משרד הבריאות. שתי המזכירות שבהן מדובר הונחו במסרון, בעקבות חקירה טכנולוגית, להיכנס לבידוד עד ליום רביעי הקרוב, וכך הן עשו. ההודעות מתייחסות לחשיפה לפני השעה 8:00 בבוקר, בזמן בו שהו בלשכה עובדי עירייה בלבד, ואף אחד מהם לא קיבל הודעה זהה".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. שמשון

    חיפה חיפה את כל כך עייפה.קחי פסק זמן,אנשים עייפים,מחפשים עושר וריגוש,בסוף מגלים שיש להם גוש.כמה חבל.בואו נחיה בשקט ושלווה.די לחפש את השוני והעוני,כי אין כמוני.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר